/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Kan ikke få dansk sprogversion i K-meleo~
Fra : als
Vist : 1316 gange
120 point
Dato : 07-04-02 13:43

Jeg har netop downloaded den lynhurtige browser K-Meleon, og den kører da også helt fint, men jeg kan ikke få den danske sprogversion, som jeg også har downloaded, til at virke. Jeg har lagt de uzippede filer (2 stk.) i c:programmer-kmeleon-profiles som programmet angiver. Det er jo det de siger jeg skal, se her:

You only have to unpack the zip file you downloaded into your existing profile directory, (that should be something like c:\...\kmeleon\profiles\\...). Please make a backup of the original files before overwriting them!! Enjoy yourself!

Hvorfor får jeg så ikke menuen på dansk?

Kommentar
Fra : als

Dato : 07-04-02 15:45

Mappen Profiles har også en undermappe som hedder default som igen har undermapper.
Kan det tænkes at de to filer skal ligge i en af undermapperne?? Har prøvet med default,
men der skete ikke noget. Er der slet ingen der kan hjælpe mig?

Accepteret svar
Fra : lars2408

Modtaget 120 point
Dato : 07-04-02 18:17

Hej als

Hvis du har indstaleret k-meleon i C:\Programmer\K-Meleon skal
de to danske filer :

Menus.cfg og toolbars.cfg

ligge i

C:\Programmer\K-Meleon\defaults\profile

C:\Programmer\K-Meleon\Profiles\default\s6wuld7q.slt

det virker!!! opretter du nye profiller skal du sikre at de også ligger her.

mvh. Lars

Godkendelse af svar
Fra : als

Dato : 07-04-02 18:34

Tak Lars! Det virkede.