/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvad syntes I om salgspladsen.com
Fra : TariLiex
Vist : 464 gange
100 point
Dato : 02-02-04 21:50

Hej

Jeg har oprettet et link til en ny side, hvad er jeres mening om denne side?
www.salgspladsen.com

TL

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-04 21:52

Den ser da spændende ud og jeg vil helt sikkert bruge den har en del ting til salg Mvh Sune

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 02-02-04 21:55

Hej TL

Den mangler SERIØST markedsføring!

Pt. er der 12 indlæg...chancen for at man får solgt noget der er pænt lille... meeen man skal jo starte et sted.

Brugerfladen er meget overskuelig og så er det gratis at se telefonnumre, emailadresser etc.

Hvis siden bliver almindelig kendt, tror jeg det bliver en succes. Jeg har noget til salg på dba.dk, men vil ligge det ind på salgspladsen også, det skader jo ikke, det er gratis, og man kan være heldig.

Mvh Chamira

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 02-02-04 21:57

Siden er igang med at blive kendt, ham som har siden er bilsælger, og henvender sig derfor meget dertil... Han har fået solgt et par biler nu, og håber selvfølgelig på den bliver kendt...

så husk, sig denne side videre, så den kan blive starten på en succes.....

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 02-02-04 22:01

>TL

Fuldstændig enig... det er jo et kanon-forum og GRATIS!

Jeg har tilføjet den i foretrukne og vil klart omtale den... hvilket jeg også håber at alle andre kandu-brugere vil.

Jeg er layout-ansvarlig på et foreningsblad, hvor vi har en bytte-sælge-købe side... Der kunne jeg nok også godt snige en web-adresse ind, så de der bruger side, har mulighed for at nå ud til et bredere publikum!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-04 22:19

Det er nemt at have at gører med har allerede min første annonce på så må vi jo se om der kommer respons **SS** Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 02-02-04 22:57

Nydelig kode ..og egentlig kan jeg godt lide farvevalget

Visuelt vellykket Web site

Der er lidt 'Le Grand Bleu' over det : Et trygt Delphinarie

Indhold vil jeg ikke kommentere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-02-04 23:37

Nydeligt og godt initiativ, jeg vil linke til den fra mine hjemmesider.

bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-02-04 23:42

Det ser da ikke så tosset ud. Så det kan da godt blive stedet.
Emesen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-02-04 00:32

Pænt initiativ, måske for ambitiøst med noget landsdækkende,men man skal jo aldrig sige aldrig for problemet med DBA er jo at annoncerne drukner i mængden.
Dejlig overskueligt effektiv navigation og noget pænere end din egen side der er for dunkel.FLOT!

Kommentar
Fra : Nakita

Dato : 03-02-04 07:40

Ja jeg vil tilslutte mig de andre roser her på siden. Jeg synes osse den er meget overskuelig og nem at håndtere. Der er osse den store fordel at der ikke er sat beløbsgrænse på annoncerne.

Gul og Gratis har det irriterende islæt at man ikke kan sætte noget til salg på over 2000 kr.

Jeg har allerede sat min Atala Hacker 45-scooter til salg på "Salgspladsen", så nu håber jeg på at det lykkes. Jeg bor i Brobyværk på Fyn.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 03-02-04 09:41

Flot side.

Under "Navigation" skriver du "information" med småt, men det er måske med vilje? (fordi i står på informationsskilte, så alle ved hvad det er)

Rosekamp

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 03-02-04 09:43

Hov, jeg ser lige at du også har glemt et "r" i "information" - DET kan i hvert fald ikke være med vilje

Rosekamp

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 12:49

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-08-04 13:59

Hej TariLiex

Det virker som om salgpladsen er gået i stå, ligesom tråden her !!!

Hvad med at promovere siden, så den vil blive brugt ?

//bentjuul

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 01-08-04 14:01

Det er ikke min side... Kun kærestens design og opbygning.... Manden der har den, burde gøre noget for den... ja...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-08-04 14:55

Ok TariLex, men hvad så med at du lukker spørgsmålet ?

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : TariLiex

Dato : 01-09-04 14:04

Tak for svaret molokyle.