/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Disneys Herkules
Fra : Sunowich
Vist : 299 gange
41 point
Dato : 02-02-04 21:46

Hej jeg sidder og prøver at installerer herkules på min puter med xp pro men der kommer en advarsel om at dette spil kræver et af følgende operativsystemer .win 95 systemer er windovs nt 5,0 og at det måske ikke vil kører. Hvad kan jeg gører ???
Mvh SUNE

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-04 22:21

Hvá er den af "sune" . Har du reddet dig et gammelt dosspil.
Jeg tror da godt du kan installere det - problemet er sikkert at spillet ikke kender winxp, det var vist ikke opfundet dengang.
Eller er det en ny version?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-04 22:27

Nej nyt er det ikke det er fra da herkules var i biffen *SS* men savner det til lidt adspredelse en gang imellem Hi Mvh Sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-04 22:30

Så prøv du bare at lægge det ind.
Du skal måske lade det køre i dostilstand.
Jeg har haft samme problem med nogle af de gode gamle spil, men trods advarsler kører de alligevel.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-04 22:33

ok prøver lie

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-04 22:41

Så har jeg det sjove problem at den siger jeg skal sætte cd'en i drevet men det gør den jo i forvejen hmm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-04 22:45

Ja du kan risikere at du er nødt til at lægge hele CDén over på din harddisk - Den kan måske ikke finde dit drev.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-04 22:46

Eller at dit drev ikke hedder D (det var jo standard i gamle dage)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-04 22:50

Det rigtigt mine drev hedder e og f hmm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-04 22:54

Ja gamle spil er sjove (mest at spille)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-04 22:56

Ka jeg ikke få spillet til at forstå at mit drev hedder e eller skal jeg virkelig overflytte det hele til disken ??

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 41 point
Dato : 02-02-04 23:00

Du er nok nødt til at kopiere det hele. problemet er jo at gamle spil ikke kender bogstaver over D.
Evt omdøb dit drev (uha)

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-04 23:15

Tak for svaret refi.Det vil jeg så gører men gider ik lige nu vi snakkes *SS

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-04 23:18

Selv Tak