/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
S.W.A.T.?
Fra : BoTsY
Vist : 328 gange
50 point
Dato : 02-02-04 19:12

"If you not a swat, then you not" =D

Er der nogen som har set den?
Kan den anbefales?
Hvordan er lydeffekterne?
Gode stunts?

Ville bare høre hvordan filmen var!..!
Jeg giver point til den første som kommer med et ordentligt svar (og han/hun skal selvfølgelig ahve set den)

Hilsen Rasmus /Botsy

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 02-02-04 20:04

Hej
Først vil jeg sige at jeg trode den var bedre, end det den var.
Jeg håber du får en god oplevelse hvis du går ind og ser den.

Jeg vil kun give den en Bogart Hue.

Men det er jo helt op til dig, hvad der tænder dig mht til film.
Handlingen var lidt tam. Det virkede som en film der kun var lavet for at have en handling til effekter som i øvrigt var lidt tamme.

Jeg har det sådan at jeg glædes mest over film der fik dårlig kritik, så får jeg ikke skuffet mine forventninger...

Men held og lykke.

Benjamin

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 02-02-04 20:06

Den er da fed med effekter osv. Men mangler en god handling...

Kommentar
Fra : beavis

Dato : 02-02-04 23:36

hejsa

Kommentar
Fra : beavis

Dato : 02-02-04 23:37

Hejsa

Jeg vil varmt anbefale den hvis man kan lide action og fed stunts og ikke mindst en god handling.

Den har de sku været heldig med

Kommentar
Fra : goldeneye

Dato : 07-03-04 22:26

En fed film hvis du er til ligegyldig action .... ment på en positiv måde.
Har lige købt den på DVD .... glæder mig til den kommer