/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
slettet kladde fra outlook express
Fra : karstenhou
Vist : 673 gange
400 point
Dato : 02-02-04 18:10

Jeg skrev på en kladde og kom til at slette den, kan den findes igen?

Karsten

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-02-04 18:12

Ja se under slettet post

Kommentar
Fra : karstenhou

Dato : 02-02-04 18:14

Der er den ikke

Kommentar
Fra : ulleulle

Dato : 02-02-04 18:15

Hvordan slettede du den?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-02-04 18:15

Den er outlook væk, tror jeg.

Kommentar
Fra : karstenhou

Dato : 02-02-04 18:17

Jeg skulle kopiere til en anden mappe, men røg en længere ned og så blev den slettet?

Accepteret svar
Fra : oldwiking

Modtaget 410 point
Dato : 02-02-04 18:19

Hvis du ikke har taget en bestemmelse om hvad der skulle ske med kladden før du afsluttede skrivningen så må det antages at den er gået tabt, det eneste alternativ er at den er landet i draft underfortegnelsen.
Der er under en skrivningsprocess ikke forkommet en automatisk sikring af det skrevne.
Mvh Ow

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 02-02-04 18:19

Hvis du ikke har taget en bestemmelse om hvad der skulle ske med kladden før du afsluttede skrivningen så må det antages at den er gået tabt, det eneste alternativ er at den er landet i draft underfortegnelsen.
Der er under en skrivningsprocess ikke forkommet en automatisk sikring af det skrevne.
Mvh Ow

Kommentar
Fra : karstenhou

Dato : 02-02-04 18:32

hvad er draft underfortegnelsen?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-02-04 18:33

Har du set i alle mapper i outlook ? Hvis du ikke kan finde den i en af de andre mapper så er jeg sikke på den er tabt.

bentjuul

Kommentar
Fra : karstenhou

Dato : 02-02-04 18:40

jeg har set i alle - desværre

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-02-04 18:44

Du har vel ikke sendt den ? Prøv at se efter i sendt post. Du skal jo bekræfte sletningen før den forsvinder og har du gjort det så er den væk.

bentjuul

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-04 18:57

Har den ikke en overskrift ? hvis den har kan du også evt søge den i funktionen søg Mvh Sune

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 02-02-04 18:59

Undskyld min outlook er engelsk , mener at draft er kladde på Dansk
bebe OW

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 02-02-04 18:59

Undskyld min outlook er engelsk , mener at draft er kladde på Dansk
bebe OW

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-02-04 19:13

Hvis filen er slettet, skulle det være muligt at få den tilbage ved
hjælp af dette glimrende program:
http://www.executive.com/undelete/undelete.asp

Det koster penge, men der er mulighed for at hente en gratis prøve-version.

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 02-02-04 19:18

Fin Rellom med det er nok ikke her du kan bruge den option.
a: outlook er en slags database funktion
b: file har endnu ikke været gemt på hd'en før den gik tabt
OW

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 02-02-04 19:23

Jeg ved ikke om det her noget men prøv at se , godt nok på norsk http://www.hjelperdeg.net/software/mail/oe/oe_tips/slettmail/index.php

2243 / claus

Kommentar
Fra : karstenhou

Dato : 02-02-04 21:02

jeg har skrevet det igen - det var langt men muligvis mere velformuleret.
Karsten

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-04 21:03

Så luk lige denne streng ik mvh sune

Godkendelse af svar
Fra : karstenhou

Dato : 02-02-04 21:10

Tak for svaret oldwiking.