/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Parcelforce.com . forsendelse?
Fra : dallezuper
Vist : 1221 gange
50 point
Dato : 02-02-04 12:41

Hej Alle

Jeg har kigget lidt på parcelforce.com som er et forsendelses firma, i samarbejde med RoyalMail, som der vist nok sender igennem Postdanmark, når det selvfølge kommer til Danmark. De er ret billige i priserne, men problemet er at jeg ikke kan gennemskue deres side.
Jeg kan ikke finde frem til om man kan åbne en konto når man er fra Danmark, og så bestille dem til at hente noget i England, hvorefter det bliver sendt til mig.

Jeg har prøvet at skrive en mail for 1 måned siden, og fik lige svar for nogle dage siden. Men der blev desværre ikke svaret på det, og nu svarer de så ikke igen.

Er der nogen der har erfaringer med PARCELFORCE eller bare nogen der kender noget til det?

Håber nogen kan hjælpe

på forhånd tak

hilsen
Jesder

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 02-02-04 18:40

Jeg har aldrig hørt om dem. Jeg kender kun GLS.. Det er ikke noget med det at gøre?

Kommentar
Fra : dallezuper

Dato : 04-02-04 00:04

jo det har. de abrjder sammen med dem. Parcelforce hedder det bare i Englang. Har du haft goe erfaringer med dem?

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 04-02-04 09:39

Ellers har jeg fået pakker fra GLS via tyskland og USA. Ikke via England.
Jeg må sige at pakkerne er ret samdrede når de når frem. Sådan har det været ind til nu. I 2 ud af de 3 pakker har der været beskadige varer. :(

Kommentar
Fra : dallezuper

Dato : 04-02-04 12:00

hmm det er ikke så skide godt, jo. hvilke varer er der tale om?

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 04-02-04 12:04

12 lamper. Ingen af dem overlevede.

Kommentar
Fra : dallezuper

Dato : 04-02-04 18:58

okay. det er noget skidt. men heldigvis er det ikke sådan nogle skråbelige varer jeg skal have importeret. men jeg vil helt sikkert tage det med i overvejelsen. tak

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 04-02-04 19:10

ok

Kommentar
Fra : boas61

Dato : 14-01-05 13:56

Jeg har fået tilsendt pakker af Parcelforce, der som førnævnt benytter GLS når pakkerne når til Danmark. Det har været problematisk hver gang, ingen af pakkerne er nogensinde kommet ud til min bopæl, så jeg har måttet hente dem på deres fragtcentral i udkanten af Kbh. Flere gange har GLS ikke kunnet spore mine pakker, selvom de lå på deres lager, og de var således på vej tilbage til afsenderen fordi jeg ikke kunne hente dem.
Jeg kan istedet anbefale UPS; dem har jeg haft gode erfaringer med.