/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hul i bunden i fiaten.
Fra : engparken
Vist : 411 gange
50 point
Dato : 02-02-04 10:39

Hej.
Nogen der ved hvad man kan bruge for at "lappe" et hul i bunden af min bil,hullet er ca 5 cm lang og ca 1 cm bred.Jeg ved godt at man kan svejse en plade på men det var for at undgå det. Kan man få noget "skum" eller noget i den retning.
Hilsen Engparken.
FORSAT EN GOD DAG HERFRA !!!!!!!!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-04 10:52

Nej nej Det skal sku lappes med plade og ikke alt det andet fusk men det er garanteret større når man begynder at rode med det og så er der sikkert også andre steder den er gennemtæret Mvh Sune

Kommentar
Fra : _20_

Dato : 02-02-04 12:30

det holder ikke i længden hvis du lapper det med skum eller ligende..... det skal svejse ellers går der ikke ret lang tid før der er et stører hul... lap det med en plade og giv det lidt rude lim i bunden bag efter... så der ikke kommer vand ind....

Accepteret svar
Fra : smut

Modtaget 50 point
Dato : 03-02-04 08:04

du kan jo give det lidt silicone for og stoppe vandindtrængning her og nu som en midlertidig løsning men det duer altså ikke i længden der skal svejses en ny stump i og husk så lige maling og tex bagefter

Godkendelse af svar
Fra : engparken

Dato : 04-02-04 10:24

Tak for svaret smut.