/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
skype
Fra : tinaforever
Vist : 1121 gange
50 point
Dato : 02-02-04 07:41

Jeg har lige installeret telefonprogrammet Skype, men kommer så lige i tanke om at spørge om der er nogen i dette fede forum, der har dårlige erfaringer med skype?

Accepteret svar
Fra : patrickfridal

Modtaget 60 point
Dato : 02-02-04 07:43

jeg har det, og har ikke oplevet noget, andet end det virker

Kommentar
Fra : tinaforever

Dato : 02-02-04 08:18

Det er mere når jeg starter maskinen op, popper der en forvirrende melding op fra skype.exe: Der er ingen diskette i drevet. indsæt diskette i drev/device/harddisk 5/dr 20...hvad betyder det?

Kommentar
Fra : babee

Dato : 02-02-04 09:44

jeg har haft mange problemer med skype jeg kan godt installerer den men så når den er installeret kommer der en feljmelding op. og det har virket så det er jo lidt mærkeligt hilsen babee

Kommentar
Fra : tinaforever

Dato : 02-02-04 09:52

Jeg tror, at jeg selv har løst problemet. Jeg kørte en onlinescanning mod spyware på www.spywarefri.dk Da den havde slettet uvæsnet, forsvandt fejlmeldingen.
Hilsen tinaforever, og tak for kommentarene...

Godkendelse af svar
Fra : tinaforever

Dato : 02-02-04 09:53

Tak for svaret patrickfridal.