/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Lave sin egen musik...
Fra : Lasse_Madsen
Vist : 463 gange
100 point
Dato : 01-02-04 23:55

Jeg har lige fået lavet en sang, men nu mangler jeg musikken til at lægge på den, hvordan laver jeg den???

Jeg har hørt, at der findes mange programmer, så jeg vil helst have, hvis det er et meget bruger-venligt program...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-04 00:32

Musicmaker pro er yderst godt og halvproof det bruger jeg selv og det er let at finde ud af mvh Sune ps og det kan kører med de fleste filtyper Ellers er der jo Ejay programmerne

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-04 00:58

Hvilken musikstil er din sang i ??Sune

Kommentar
Fra : RocketBoy

Dato : 02-02-04 01:15

Hmm jeg kan anbifale ""Fl Studio."" det er ret bruger vænligt og understatter desuden Vst-vst2 Soundfonts... og så kan det lave slides.... hvilket man ikke kan med ordinere midi-controlere )))med-mindre at det er udviklet på det seneste((.....

http://www.e-officedirect.com/FLStudio/English/frames.html........

Kommentar
Fra : RocketBoy

Dato : 02-02-04 01:15
Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 02-02-04 09:34

Sunowich->

Det er en meget stille sang, en slags stille pop...
Hvilket program vil du foreslå til det???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-04 11:01

Er det færdige lydfiler eller selindspillede lyd vi snakker om eller en komp?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-04 11:02

Ups selvinspillede ellers kommer bogstavspolitiat på banen *ss Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-04 11:13

Atter ups flere fejl Bogstavspolitiet nå *SS Mvh Sune

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 02-02-04 11:54

Et rigtig godt og brugervenligt program er

Sonic Foundry ACID Pro 4.0

Et program som flere halv-proffesionele og amatører bruger, og som har MANGE egenskaber. Jeg kan klart anbefale det over programmer som Ejay eller Musicmaker.

Mvh Niels

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 02-02-04 17:40

Sunowich ->

Jeg har ikke selv instrumenterne, men det er en sang, hvor jeg skal lægge musik på...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-04 18:52

Ok så er musicmaker udmærket det er ihvertilfælde hvad jeg bruger Mvh Sune

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 02-02-04 19:05

Sunowich ->

Er det et gratis program???

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 02-02-04 20:11

Hvor kan man downloade de forskellige programmer henne???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-04 21:22

Det jeg har har jeg købt både musicmaker og ejay men måske kan du downloade noget i feks google søgeren Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : A.C.Rosmon

Modtaget 100 point
Dato : 02-02-04 23:39

Nogle af musikprogrammerne kan du købe for omkring 100 kr., eller måske billigere. Prøv Bog & idé og andre.

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 04-02-04 08:32

Er der ikke et gratis program, der kan bruges???

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 04-02-04 10:12

Gratisprogrammerne kan som regel ikke gemme det du laver

Godkendelse af svar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 04-02-04 14:48

Tak for svaret A.C.Rosmon...