/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kandus start hvornår ???
Fra : Heart
Vist : 500 gange
50 point
Dato : 01-02-04 16:38

Er der en der kan svare på, hvor længe kandu har eksisteret?? Så vil jeg meget gerne høre nærmere.

Jeg er bare nysgerrig

På forhånd tak.

MVH Heart

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 60 point
Dato : 01-02-04 17:04

Af en eller anden grund giver en søgning hos DK Hostmaster ikke længere resultat.
Men sidst jeg søgte, fik jeg flg. oplysninger:

__________________________________

Domænenavn: kandu.dk
Registreret: 2000-09-13

Registrant:
Handle: EA2059-DK
Navn: Estreet ApS
Adresse: Klosterparken 22,
Postnr. & by: 2680 Solrød Strand
Land: Danmark
Telefon: +45 56 13 10 13
E-mail: pawel@finkielman.dk

Fuldmægtig:
Handle: PF154-DK
Navn: Estreet ApS
Att.: Pawel Finkielman
Adresse: Klosterparken 22,
Postnr. & by: 2680 Solrød Strand
Land: Danmark
Telefon: +45 56 13 10 13
E-mail: Pawel@Finkielman.dk

Betaler:
Handle: KA2676-DK
Navn: Knowledge-Maker ApS
Att.: Pawel Finkielman
Adresse: Klosterparken 22
Postnr. & by: 2680 Solrød Strand
Land: Danmark
Telefon: +45 56 13 10 13
E-mail: pawel@finkielman.dk

Så Kandu blev altså oprettet 13. september 2000.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 01-02-04 17:05

Hej Heart

Tjae. Det er et spændende spørgsmål. Det første svar jeg kan finde er fra d 27/12-2000
http://www.kandu.dk/dk/spg/16

Så jeg tror kandu stammer fra en af de dage

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 01-02-04 17:16

Hmm. jeg er lige blevet klogere

Ejeren Pawel er oprettet 13/11-2000
Han besvarer første spørgsmål 28/11-2000
http://www.kandu.dk/dk/spg/3

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-02-04 17:20

Jeg mener at have set et link, leder efter det, men kandu, som jeg husker det, startede i 06.2000.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-02-04 17:23

srhansen > Kandu blev registreret 13/9-2000.
Iøvrigt må DK Hostmaster ha' nogle problemer, for det nægter at finde reelt eksisterende domæner.
I første omgang blev jeg helt nervøs, fordi jeg troede, Kandu havde glemt at forny sit domænenavn.
Men det er heldigvis ikke tilfældet.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 01-02-04 17:35

Haha, ja det er ikke altid nemt med så' nogen websider

Iøvrigt, kan domænet www.Kandu.dk godt have været registreret inden der kom til at lægge dette forum, som vi kender det, på siden. Det er jo heller ikke sikkert at der har været kunder i butikken fra dag 1. Så det bliver spændende at se hvad ans dukker frem med

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-02-04 17:42

Så skulle kandu.dk være registreret to gange?
Eller i første omgang hed det ikke kandu,dk, men var det samme forum?

Hvis det først er registret 13. sept. 2000, kan det da umuligt ha' eksisteret
i juni 2000 - i hvert fald under domænenavnet kandu.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-02-04 17:44

ja ja srhansen grin du bare og så lige tillykke med præmien. Jeg kan da huske forkert, men hvis du mener at det er den 13.09.00 kan du så ikke finde det link?
Kan det være muligt at kandu efter "omlægning" har fjernet tidligere"gamle" indlæg. Jeg mener at det var"zonker", som fandt frem til datoen.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-02-04 17:47

Ans > Det er mig og ikke srhansen, der siger 13. sept. 2000.

For på den dato er Kandu registreret hos DK Hostmaster.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-02-04 17:48

PS! Jeg vil ikke udelukke, at Zonker har sagt noget andet,
men det er i så fald forkert.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-02-04 17:51

Rellom du har sikkert ret og mig der husker forkert. Jeg kan ikke finde det link.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 01-02-04 17:53

Øv, det forstod jeg heller ikke
Det er sikkert mig der vrøvler, men det jeg mener er at den gang man registrerede www.Kandu.dk var det ikke sikkert man havde et brugbart indhold at ligge på siden. Det kan være der kun var et billede af en glad mand Samtidigt har man måske arbejdet hårdt på at få indholdet færdigt. Det er dog kun en formodning, jeg mener det lyder mærkeligt at der ikke har været besøgende fra 2000-09-13 til 2000- 28-11, men sådan er der jo så meget
Jeg bliver dog nød til at løbe nu, men jeg vender tilbage for at få stillet min nysgerighed.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-02-04 17:53

Ans > Heller ikke jeg, men sidst jeg forhørte mig hos DK Hostmaster, fik jeg det svar,
jeg bringer foroven - lige efter spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-02-04 17:56

srhansen > Forklaringen er nok, at Kandu ikke har gemt det hele,
for de første mange hundrede tråde findes jo ikke længere.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-04 17:57

Som jeg ser det : Kandu.dk begyndte at eksistere; 25-05-2003

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-02-04 18:06

srhansen igen> Næh, det tog jeg fejl. Spørgsmål nr. 3 eksisterer godt nok.
Så okay, måske har du ret alligevel.
MÅSKE, siger jeg.

Så er spørgsmålet bare, hvad der er blevet af nr. 1 og 2.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 01-02-04 18:27

Den var god molo Sådan kan man jo også se på det.

Da jeg blev medlem, for flere år siden troede jeg faktisk kun at kandu.dk var en af de utallige hjemmesider, der åbner og lukker hurtig ned igen.
Da jeg fik linket til siden, forøvrigt gennem jubii, var jeg kun med på en "kigger", bare for at tage nogle tips og tricks med på min vej.
Nu må jeg jo så indrømme at kandu var mere og holdt længere og det er dejligt.
Hilsner fra maya123
God aften til alle

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-02-04 18:28

>rellom det var dig, der havde ret. Jeg huskede forkert, men har nu fundet det link, som jeg tidligere ikke kunne finde http://www.kandu.dk/dk/spg/6399

mvh ans

Kommentar
Fra : Heart

Dato : 01-02-04 18:40

Nu I er her, kan I måske hjælpe mig med en ting mere.

Når jeg har accepteret svaret, vil jeg stadig meget gerne lade denne tråd være åben, så andre har mulighed for at kigge forbi, uden de skal købe sig adgang her til.

Hvordan gør jeg????

MVH Heart

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-02-04 18:51

Det kan du ikke.
Men du kan jo lægge svaret ud som tip.

Godkendelse af svar
Fra : Heart

Dato : 01-02-04 19:18

Rellom Ok > Det syntes jeg næsten du skal have æren af, da det var dig der sad inde med, en rigtig god besvarelse.

Mange tak til alle der afsatte tid, på denne tråd. I må alle have en rigtig god aften.

MVH Heart

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 01-02-04 19:22

Tak i lige Heart, nu suser jeg til Krøniken og lidt dessert, det feder jo ikke før i morgen. MVH maya

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-02-04 19:24

Selv tak - og også en god aften til dig.

Jeg vil ikke selv lægge svaret ud som tip, men du
er meget velkommen til at gøre det.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 01-02-04 21:27

Hej igen - skulle lige nyde Krøniken.

Tjae. 2000-09-13, det får jo en selv til at ligne en årsunge, selv om man føler man har været med altid

Første login: 05.09.2002

Nyd weekenden -mandagen truer.
srhansen