/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Hvordan placerer jeg javascript på mit s~
Fra : allandisain
Vist : 390 gange
50 point
Dato : 01-02-04 15:49

Hej
Jeg har lavet en onmouseover knap i imageready, men kan ikke placerer det i en bestemt tabel på mit site. Ved ikke hvor jeg skal indsætte koden så knappen virker. Jeg arbejder i frontpage.

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 01-02-04 16:02

www.dejligbjerg.dk har jeg selv fundet nogle forskellig scripts samt vejledningen til hvordan de skal indsættes for at virke.

Se om der ikke er noget der du kan bruge

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-02-04 16:09

Det burde du nu kunne have lavet i FrontPage ved at modificere en pegefølsom knap, men hvis du hellere vil bruge externe scripts så kan det være en god fidus at skrive f. eks her, hvor knappen skal være og markere og highlighte (markere) ordet og derfter gå til hrml koderne hvor du så kan sætte din kode ind oveni i det markerede ord. Husk at hvis du har kopieret en kode fra en webside så kan der komme formateringer med så koden bliver forkert, men du kan rense den ved at indsætte den i notepad først og så kopiere den ud derfra.
mvh
Bjarne