/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Kan ømhed "trænes" væk?
Fra : Currant
Vist : 565 gange
50 point
Dato : 01-02-04 15:20

Hej...

Jeg spørg her for begge køns vedkommende:

Efter et par samleje inden for kortere tid kan både kvindelige og mandlige kønsdele blive lidt ømme... Kan man "trænes" op til at kunne holde til langt flere/længere samleje før ømheden melder sig?

Ikk at det gør direkte ondt, men det er ikk helt det samme når man er blevet halvøm!

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 60 point
Dato : 01-02-04 15:35

Hej Currant

Det kan det bestemt. For mandens vedkommende kan man bruge hudbedøvende creme. Ligeledes kan man bruge en glidecreme for kvindens vedkommende da dette smører slimhinderne i skedevæggen.

Men generelt set er det et trænings-spørgsmål...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Currant

Dato : 01-02-04 15:42

Træningsspørgesmål si'r du!

Kan du ikk forklare hvordan det skal gribes an - jeg vil ikk sammenligne styrketræningens ømme dage med det her... Ellers var det jo bar at køre hva man ka holde til og ikk "overtræne" :)

Kommentar
Fra : sommerflirt

Dato : 01-02-04 18:05

svær at svare ¨på. De fleste holder nok pause vis de bliver ømme hehe.

hilsen thomas

Godkendelse af svar
Fra : Currant

Dato : 01-02-04 19:00

Tak for svaret h_blunck.