/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Virus
Fra : Smukke_Ole
Vist : 412 gange
50 point
Dato : 01-02-04 14:37

Hej !

Jeg har de sidste par dage modtaget en masse mails fra diverse "mystiske" adresser.
Fælles for dem er, at de enten indeholder en virus, som Norton kalder W32.Novarg,A@mm
eller en anden virus, som Norton kalder "ukendt"
Er der nogen, der ved noget om at der er eet eller andet igang.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-02-04 14:39

Jøsses mand, følger du ikke med, det handler kun om virus og trojanske heste i
nyhederne for tiden. Norton fanger også en del her.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 60 point
Dato : 01-02-04 14:56

www.opasia.dk kig under lamperne der blinker VIRUS

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-02-04 14:59

Hmm hvor får i dem fra jeg har da ingen problemer Mvh Sune

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-02-04 15:01

Bl.a. fra Jyske Bank.

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 01-02-04 15:38

En god ide er altid at slette de mail der kommer og hvor du ikke kender afsenderen.
man har ofte en ide om hvilken mail men selv har bestile og hvilder der blot kommer dumpende som spam eller netop virus.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-02-04 16:32

Ja der er noget igang hele tiden, for en uge siden var det særligt virusen SWEN xxx
Og hver gang du ser en mail der hedder eller afsenderen er fra (feks.) avtyxe@dsah.com eller noget ligenende, så slet den uden at åbne.
Hvis du har et opdateret virusprogram som Norton, har den nok allerede sat virusen i karantæne:
Inde i reports kan du se Quarantined items (sat i karentæne så virusen ikke gør skade), der trykker du view report markere virusen og trykker delete items. Så den er væk, og du skal ikke bruge andre antivirusprogrammer, da du allerede har den bedste.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-02-04 16:50

win 2000/XP
Har du noget "grimt" på din skærm, som du ikke er sikker på at du kan klikke væk. Så ctrl+alt+del >jobliste >marker det "kørende" program>afslut job.
Alle mine venners "morsomme" mails ryger direkte ud.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 01-02-04 16:57

Tak for svaret rotw.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-02-04 18:53

det var så lidt og mange tak for piontne