/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Program? trikker min opkaldsforbindelse
Fra : billif
Vist : 403 gange
100 point
Dato : 01-02-04 13:06

Er der nogen der ved hvordan man kan se hviklen program der hele tiden vil du på nettet, Det henner at der er 20-30 vinduer der er oppe til min opkaldsforbindelse ISDN, som jeg så må klikke ned. Jeg bruger XP. Jeg har lukket ICQ og Msn ned, men der er flere programmer der er hel vild med at komme ud på nettet.
mvh Henrik

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 01-02-04 13:08

Check også lige dit mail program

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-02-04 13:12

du skal prøve et spyware produkt.
freks.
http://www.silverfan.com/6-ad-adware.html

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-02-04 13:22

og en firewall
freks.
http://www.zonelabs.com/store/content/home.jsp
med en firewall kan vælge hvilken programmer der skal have adgang til nettet og evt. se hvilken der gerne vil

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-02-04 13:37

Hej Henrik
Prøv at gå ind på www.spywarefri.dk her er der en del friware programmer til at fjerne det snavs du har på din computer. Og i deres forum kan du få en meget fin hjælp til at få renset din computer. Jeg bruger selv Zone alarm som rotw foreslår dig og den kan anbefales til at forebygge at der er programmer der vil på nettet, men den fjerner ikke dit snavs. Så ind på spywarefri og få din computer renset, det er ganske gratis.

bentjuul