/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
SimsSuperstar lukker ned....
Fra : ticka
Vist : 247 gange
100 point
Dato : 01-02-04 00:41

Ved ikke helt om det er det rigtige sted at spørge.....
Min datter og jeg spiller meget The Sims, senest Sims Superstar.
Problemet er, at spillet pludselig ikke vil starte op mere: starter spillet, spillet læset ind. Skærmen hvor man skal vælge grund kommer frem. Når man klikker på en grund, så sker der det samme hver gang: Skærmbilledet bliver afløst af windows skrivebord, og spillet er lukket igen.....Ret frustrerende; dem der er vant til at spille Sims ved hvor lang tid det er om at starte op......).
Hjælp mig....er jeg virkelig nød til at afinstallere spillene igen, eller hvad er der gået galt???
Styresystem: windows xp pro

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 01-02-04 00:52

Der er nok ikke andet for end at geninstallerer det eller gendanne til en tidligere dag da det virkede. Det gøres under tilbehør og systemværktøjer mvh sune

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-02-04 01:35

Sims kan starte med to forskellige opløsninger, du skal vælge den laveste, er vist nok 600*800
Prøv at holde shift ned når du sætter CDèn i, eller luk den hvis den kommer automatisk op.
Og så start Sims fra start/alle programmer.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : ticka

Dato : 02-02-04 22:54

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 02-02-04 22:57

.........en trojaner rev mit styresystem helt i stykker lige efter jeg stilte spørgsmålet herinde. Jeg er lige blevet færdig med at formattere HD, og har fået installeret og afprøvet Sims. Nu virker det!