/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Burstørrelse?
Fra : ChiChi
Vist : 536 gange
120 point
Dato : 05-04-02 15:15

Hejsa i Gruppen!

Da vi skal til at forøge familien med en lille ny Dværgschnauzer, er vi ved at kigge på udstyr til "stumpen" Og hund skal selvfølgelig også have et godt bur til kørsel/konkurrencer/udstilling, men hvad størrelse passer bedst....
Umiddelbart hælder jeg til 60X43X53, men det er måske lige stort nok!

Udvokset vil hun komme til at være ca 35 cm og 6-8 kg. Buret skal hun kunne være i et par timer til f.eks. træning eller udstilling, så det skal ikke være for småt, men heller ikke for stort..

Hvad med typer/forhandlere? nogen kommentarer om det ?

Hils'ner fra
Sussan og Oskar
http://schnauzers.dk

Kommentar
Fra : Mogens.

Dato : 05-04-02 16:55

Hej Susanne.
Da du skal bruge buret til andet end transport, også have mulighed for at din hund kan opholde sig der i et par timer er de mål du har opgivet ganske fine. Din hund vil hurtigt vænne sig til at være der.
Hilsen
Mogens
Dansk Hunde Skole

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 120 point
Dato : 06-04-02 19:59

Hej

Størrelsen på de mål du har angivet lyder meget fornuftige. Jeg ville nok vælge et transportbur i Plastic,--men det er jo smag og behag. Jeg har selv købt transportburer hos http://www.stardog.dk/ram.htm det sted kan jeg anbefale.
De er også mere end villige til at vejlede med forskellige ting.

Mvh
Parkenss

Godkendelse af svar
Fra : ChiChi

Dato : 11-04-02 10:19

Tak for svaret PARKENSS.