/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 9210 som modem
Fra : ziegler
Vist : 508 gange
10 point
Dato : 31-01-04 21:15

Jeg har en IBM Thinkpad, og vil benytte min Nokia 9210 som modem. Det går rimeligt, men jeg kan ikke få den til at køre mere end 9600 bps. Jeg har TDC abonnement med duet, og jeg har GRPS (tror jeg nok) til abonnementet.
Skulle her monstro være en der kan hjælpe mig med at få mere fart på min Nokia?

Kommentar
Fra : jipsen

Dato : 31-01-04 23:00

9210 har desvære ikke mulighed for GPRS!

Jipsen

Kommentar
Fra : ziegler

Dato : 01-02-04 14:13

Hej Jipsen

Det forstår jeg ikke. På min regning fra TDC står der betaling for GRPS.

Accepteret svar
Fra : jipsen

Modtaget 10 point
Dato : 01-02-04 20:49

Der er fordi at GPRS og WAP er samme tjeneste.
Så med en anden Mobil har du mulighed for GPRS.

Jipsen

Godkendelse af svar
Fra : ziegler

Dato : 02-02-04 08:40

Tak for svaret jipsen.
Jeg har jo ikke rigtig fået løst mit problem, som grundlæggende handler om mere speed på transmissionen. Problemet er jo dobbelt stort, hvis jeg skal være på i lang dyr mobiltid, for at hente lidt mail ned til sommerhuset.