/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Omregne point til Kontokuren.
Fra : rosekamp
Vist : 836 gange
70 point
Dato : 31-01-04 20:27

Er der nogen af jer der ved, hvordan man omregner til point i Ude & Hjemmes Kontokur?

Rosekamp

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 09-02-04 09:09

Hejsa,

Hvornår har den kur været i ude og hjemme ?

Helle

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 09-02-04 10:53

Hej

Den bog jeg har er fra 2001. Og den var nr. 2 står der, så jeg ved ikke om de begyndte i 2000. Jeg har skrevet til Lone Viggers, men hun har aldrig svaret - nu må jeg hellere prøve igen.

Kommentar
Fra : Ninett_Green

Dato : 12-02-04 09:32

Prøv at se på qvinderne.dk. der har jeg lavet en udvidet udgave at Kontokuren, eller Kontoplanen, som jeg har omdøbt den til at hedde. Hvis du skal kunne omrigne points til Konto-point, er du nødt til at kende formlen fra WW.
Mange hilsner, Ninett

Kommentar
Fra : alexberg

Dato : 30-07-04 22:40

Hej rosekamp!
Hvorfor ikke prøve noget andet.
Jeg har haft god erfaring med www.max30.dk.

Kommentar
Fra : alexberg

Dato : 30-07-04 22:42

Det var www.max30.dk

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 31-07-04 10:12

Jeg prøver lige at kigge på det

Annuller spørgsmålet
Fra : rosekamp

Dato : 06-01-06 12:17

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullere derfor dette spørgsmål