/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Neo's, tunet,en god sammensætning???
Fra : chinabox
Vist : 234 gange
30 point
Dato : 31-01-04 20:07

Jeg har lige fået en Yamaha Neo's fra 00 som har kørt 4700 km. Der er følgende tun på: Malossi 47.6. malossi vario. 21mm dellerto. proma warrior udstødnig. Ligeledes skal der en trykfjeder på..... Er det en god sammensætning? Har tænkt på at smide et Atena Evo cylinder på. Nogen forslag til tun?

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 31-01-04 20:12

Glemte at skrive at der også er en RMS Racing + krumtap på, skulle kunne holde til 14.000 omdrejninger

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 31-01-04 22:40

Det er vel fint nok...

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 01-02-04 08:25

Nååh jo, du mangler gearing og powerluftfilter,- ellers er det fint nok.....

Kommentar
Fra : C_U

Dato : 01-02-04 21:37

er det en MHR cylinder?? og hvilken variator er det?? og så er en warrior ikk den vildeste udst man kan få.. den er faktisk ret tam.. hvad kører den??

Kommentar
Fra : C_U

Dato : 01-02-04 21:39

og kører du med standard kobling?? hvor tunge er de ruller du kører med??

Kommentar
Fra : mikkeljo

Dato : 03-02-04 02:48

Jeg tror ikke den kommer over 90, men prøv med knæk-udst. (f.eks. technigas RS, Nardo replica...)
-Så kandu edderskubmig komme i brugsen!
http://www.scooter-shoppen.dk

Kommentar
Fra : C_U

Dato : 03-02-04 18:41

han skal ikk købe technigas..
hvis det er MHR han har på skal han købe en YASUNI C20..
så får han ikk noget vildere..
men det skal være en ordentlig cylinder han har på, f.eks. MHR,og ikk MHR replica..
og en warrior er en knæk udst... men ligeså tam som lovlig uden blindrør..

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 04-02-04 18:08

Hej!

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp!!! Det er en Malossi Sports cylinder der er på, standard kobling, 9 g ruller, powerfilter, malossi variator, og 21 mm dellerto. Den kører lidt over 80 med et fint træk! Men der er lige et problem! Ham jeg købte den af sagde af der var en RMS Racing + krumtap på, men jeg har lige haft den til rep for at få skåret et nyt gevind til pindboltene, og der kunne vi se at det vist lignede en standard krumtap!!!! :( Nogen som ved hvordan en krumtap, RMS Racing + ser ud? Svingarmen eller hvad det nu hedder var orange! Eller nogen som kan sende mig et billede af en RMS Racing +? Eller evt. RMS's hjemmeside?

Med Venlig Hilsen Jakob

Skriv evt. til mig på msn, happybent2003@hotmail.com