/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Gammel Westernfilm (Biograf Film)
Fra : bmw2002
Vist : 659 gange
100 point
Dato : 31-01-04 16:33

Jeg søger en kopi af en italiensk/spansk western film fra 1966 - filmen blev vist i Danmark i 1968. Den orginale tittel er: "I cinque della vendetta"
Hilsen Niels.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-01-04 16:56

Har du set om du kan finde den på denne side http://home.worldonline.dk/monster1/Frame-titler.htm
Husker du hvem, der var med?

mvh ans

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-01-04 18:04

Her er nogle flere oplysninger om filmen!
http://www.imdb.com/title/tt0060238/
Hvis du kigger ned på Also known as, er det muligt det bliver lidt lettere at finde filmen!

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 31-01-04 18:12

Hej bmw2002
Har du ikke lidt flere ledetråde.........den eneste jeg kan finde på nettet fra 1966, som har gået i Danske biografer er Buono, il brutto, il cattivo og som er Italiensk/Spansk.........ja, de Danske titel kender du jo nok.........
Jeg har så ringet til min svoger, som har et hav af western, den kunne han altså ikke hitte ud af, desværre. Ved om Clint E er med og om Sergio Leone, har del i filmen?

Hvis jeg oversætter det direkte, hedder den på engelsk: The five of the vendetta måske kan man komme nærmere den vej. Ihverfald var det da sjovt at prøve, venlig hilsen maya123

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 31-01-04 18:13

Der skal stå: Ved DU om Clint E er med og om Sergio Leone, har del i filmen?

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 31-01-04 18:23

Jeg fandt den ski, men ikke den Danske titel:
I Cinque Della Vendetta
aka: Los Cinco De La Venganza / Five Giants From Texas / Five Adventures / Five For Revenge / No Drums No Trumpets
1966, It/Sp, 91m 50s
Directed by Aldo Florio
With Guy Madison, Monica Randall, Vassili Karamensinis, José Manuel Martin, Giovanni Gianfriglia, Vidal Molina, Antonio Molino Rojo, Gianni Solaro, Germano Longo, Gilla Bettini, Evar Maran, Nondo Poggi, Giovanni Petti, Rossella Bergamonti, Ivan Scratuglia
LetterBox, GerTV [Ger]

Five Giants From Texas(1966) VHS
Det er åbenbart en VHS film og det er slet ikke sikkert at den har en Dansk titel.
MVH maya123

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 31-01-04 18:31

Nej, jeg er bange for, at du ikke kan få en Dansk titel, desværre.
MVH maya123

Kommentar
Fra : bmw2002

Dato : 01-02-04 07:40

Hej maya123. Mange tak for din store insats, for at finde filmen. Jeg har skam den danske tittel: "De red fra Texas til El Paso". Den har jeg fået fra Dansk Filminstitut -men de påstår at, der ikke findes kopier her i landet -eller i udlandet.
Hilsen bmw2002.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 01-02-04 07:55

Du må prøve den blå avis eller her:
http://www.brugtbutikken.dk/cgi-bin/brugtbutikken/classifieds.cgi

Den blå avis her: http://www.dba.dk
God jagt MVH maya123

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 16:08

Blev dit spørgsmål besvaret? I så fald accepter venligst et svar