/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Blinkrelæ på carina 2?
Fra : superseile
Vist : 508 gange
20 point
Dato : 31-01-04 16:07

Jeg er ikke i besidelse af håndbog for carina 2, er der nogen der ved hvor jeg finder/ hvordan jeg udskifter relæet?

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 30 point
Dato : 31-01-04 17:42

Det sidder som regel oppe under instrumentbrættet og har nogle stikben der sidder på relæet og skal trækkes ud mvh Sune

Kommentar
Fra : superseile

Dato : 31-01-04 19:51

Sune.
Tak , der sidder to stk, vilket et er blinkrelæet?
Det står ikke på det!

Mvh Stefan

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-01-04 20:23

Enkelt, pil et relæ ud og se hvad der ikke fungerer.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 31-01-04 21:53

Hej Teil

Jeg har også en Carina II. Jeg har instruktionsbogen liggende i bilen, men min kone har lånt den i aften. Jeg ved ikke hvornår hun kommer hjem.
Har du en mailadresse, så vil jeg scanne siden ind i morgen og sende den til dig.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-04 22:27

Det siger som regel også klik når det bliver aktiveret det kan man mærke hvis man kan rører det samtidig

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 08-02-04 23:54

Hej superseile

Jeg gav dig et godt tilbud, som du ikke har benyttet dig af, men måske har du allerede løst dit problem.
Hvis du har, skulle de måske overveje at lukke spørgsmålet.

Med venlig hilsen
Franksp

Godkendelse af svar
Fra : superseile

Dato : 10-02-04 20:36

Tak for svaret Sunowich.