/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Rabat på trailer.
Fra : penelope
Vist : 585 gange
100 point
Dato : 31-01-04 15:59

Jeg vil købe en trailer. Bilen må køre med totalvægt 975 kg, forudsat der er bremser på traileren. Er der en som kan skaffe rabat på et anerkendt mærke?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-01-04 16:33

et mellemled fordyrer som regel en vare, tal direkte med en forhandler.
Du finder et udvalg, måske en god brugt trailer.

Accepteret svar
Fra : sipelip

Modtaget 100 point
Dato : 01-02-04 00:39

jeps, se i den blå avis. Nye trailere med påløbsbremse er ret dyre.

Kommentar
Fra : sir_kaj

Dato : 10-02-04 19:12

Hej Penelope.
Tag du og tag en tur til Praktiker i Flensborg ( Tyskland ) Tror de har hjemmeside www
Køb ind samtidig med og spar op til 2000 kr. på trailerkøb
kc

Godkendelse af svar
Fra : penelope

Dato : 10-02-04 20:25

Tak for svaret sipelip. Jeg har nu købt en trailer med 900 kg totalvægt og bremser. Den er fabriksny, så det synes jeg er meget rimeligt til kr. 7500.- Den er dansk produceret/samlet med 13 " hjul og forhandles af Chr. Rahbek i Eising.