/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Ferieboliger i Grækenland
Fra : osivkos
Vist : 1000 gange
70 point
Dato : 31-01-04 15:56

Jeg er fast bosat på øen Kos hvor jeg udlejer et par nyistandsatte landsbyhuse til ferieboliger. Det jeg er ude efter er ideer til hvordan jeg kan
komme i kontakt med evt. interesserede lejere i Danmark.
Venlig Hilsen
Ole Sivertsen
tlf.+30-6944-574347

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-01-04 16:21

Hej Ole Sivertsen
Hvor på Kos ligger dine huse
Emesen.

Kommentar
Fra : osivkos

Dato : 31-01-04 16:47

Til Emesen kan jeg sige at husene ligger oppe i bjergene i landsbyen Asomatos, tæt på den mere kendte l landsby Zia

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-02-04 15:08

Tak - men jeg havde håbet på at de lå ved Kos By.
Emesen.

Kommentar
Fra : karinrb

Dato : 21-02-04 21:48

Hej Ole,
du kunne jo lave/få lavet en hjemmeside, som blev listet op hver gang man skrev Grækenland, ferie, feriebolig, sommerhus, Kos osv. osv.
Ellers er der jo alle de gammeldags metoder med annoncer og mund til mund-metode.
Karin

Kommentar
Fra : websie

Dato : 01-06-04 15:46

Jeg har hørt at Sterling overvejer at formidle ferieboliger på sterling.dk
ellers kunne du jo finde ligesindede og lave en internetside med søgefunktion, Det kan også være du kan finde en eksisterende side der optager boliger til formidling. jeg har set det blot med boliger i kroatien. Held og lykke

webs