/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Bliv set på Web maskiner som Google
Fra : Douink
Vist : 405 gange
100 point
Dato : 31-01-04 15:26

Sad og surfede lidt på google den anden dag, søgte efter et free to try program... men der var en warz side.. en a de såkaldte cracker sites... simpelthen alle link gogle fandt hed noget forskilligt.. men når jeg klikkede på dem, førte de mig til den samme warz side igen og igen!

Her kommer mit spørgsmål!
Der ser ikke ud til at andre har problemer med at blive set... men hvordan bliver jeg og min side set bare lidt? ved godt man kan betale jubii.. komme på 2 ugers kursus... og meget meget mere. findes der ikke nogle muligheder der er mega simple for at blive set?
kan ikke en gang søge på mit fulde domain og blive set på google.. håber nogle har et lille hint... behøver ikke at komme som nummer et på søge maskinerne.. bare jeg er der :)

give 100 point... selv om det nok er et nemt spørgsmål til dig der ved det.. men du skal have for at schare :)

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 31-01-04 15:28

Læs her : http://www.metamaten.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-01-04 15:31

Du kan jo tilmelde din side på google, de giver ingen garanti for at den kommer med.
Men prøv her.
http://www.google.dk/intl/da/add_url.html

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 15:37

Det vigtigste er; dine siders metatags <META ...> er i overenstemmelse med dine siders faktuelle indhold. I modsat fald vil du blive 'straffet' af søge-maskinens indexerings algoritme.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 15:39

Dette kan du takke PORNO folket for

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Douink

Dato : 03-02-04 06:01

1000 Tak for svartet Molokyle!! Det blev vist til en 5 stjernet svar for nemmer kan det da ikke gøres :)

Endnu en gang 1000