/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
looking fr my son Nicky Krog Skive omegn
Fra : molly17
Vist : 872 gange
150 point
Dato : 31-01-04 14:20

Anyone tell me the best way to track down my son who livesi n or around skive .mothers name lisbeth krog Christenson father was arne she has 2 brothers one sister called joan.she maybe a nurse .Nicky is was born around 1979 so is about 23 24 years thanks steve

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 31-01-04 14:26
Kommentar
Fra : molly17

Dato : 31-01-04 14:33

do you have the address for a telephone service in dk on the net

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 31-01-04 14:36

Yes, click on the link an joan is living Lokesvej, her mobilphonenumber is: 22 66 ....

www.krak.dk

Jeannie

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 31-01-04 14:39

Just put 0045 before 22660339 (the mobile telephone number Jeannie found for you).
Svend

Kommentar
Fra : molly17

Dato : 31-01-04 14:40

hi jeannie i am english and live in thr south of france but i can speak and read in danish no problem .. is it easy to find people tgrough the telephone directory ?steve///

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 31-01-04 14:50

E-mail for Kurt Krog Christensen
(also in Skive, may be Joan' s son)

can be found here:
http://www.epost.dk/cgi-bin/search/extended

(you have to type the 4 digit number for security reasons)
Svend

Kommentar
Fra : molly17

Dato : 31-01-04 14:57

Svendgiverson what do you mean 4 digit number where.. you can e mail if you want stephensteve1717@aol.com

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 160 point
Dato : 31-01-04 15:27

In one hour I will send you Kurts E-mail,
(not now Denmark against Germany in handball)
Svend

Godkendelse af svar
Fra : molly17

Dato : 02-02-04 21:17

Tak for svaret svendgiversen.Tak svend Jeg har fundet min son hvis du kommer engang til frankrig sa skall du kom og besog mig .vi kun smag en dejligt kold ol samen jeg bor ned i den syd ..dordogne du har min e mail address igen mange tak jeg haber du kan laese mit dansk det er mange ar sent jeg har vaeret i danmark jeg er englaender ..tak igen sven har det godt stephen