/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer efter virus
Fra : hojriiskim
Vist : 592 gange
100 point
Dato : 31-01-04 13:57

HEj..
Jeg har lige haft W32.JEEFO virus i min bærbar pc. jeg har nu fået den fjernet, men måtte slette et par filer..
det er en bærbar med intel centrino, og noget intel grafik(window XP Home). Der er et lille ikon hvor man kan instille forskellige ting, når man skal sende billedet over på eksempelvis TV. Når jeg går ind i den, kommer følgende på skærmen(programmet starter ikke...):

C:\Windows\system32\igfxcfg.exe
Kun en del af ReadProcessMemory- og WriteProcessMemory- anmodningen blev gennemført.

Hvad er der galt?
har det noget med den virus at gøre? er jeg nødt til at genindstallere Windows?
Ville meget gerne slippe for at genindstallere widows, hvis det er muligt...

Kim Højriis

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-04 14:55

Du kan jo prøve at reparer med cden genstart den med cden i Mvh Sune

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 31-01-04 15:07

hvis jeg gør det skal jeg så til at indstallerer spil ovs igen?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-04 15:18

Nej hvis den reparer genskaber den bare hvad der evt. mangler Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-04 19:31

Har du prøvet det ?

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 01-02-04 10:16

det virker ikke det med at genstarte...
den går bare ind i windows som normalt, måske fordi det er Win XP reinstallations cd jeg har???
Hvad kan jeg så gøre??

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 100 point
Dato : 01-02-04 12:28

Du skal trykke på delete når du starter op så kommer du ind i bios der vælger du andet punkt på siden og trykker enter så rykker du til booy device og vælger med page up el down at den skal starte med cd romdrev og trykker på ecape og vælger save at out så starter den op fra cden Mvh Sune

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 01-02-04 14:06

det har jeg prøvet nu...
jeg gik ind i boot -> boot device priority
det var det cd-rom der ver første prioitet...
så det hjalp ikke noget...

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 01-02-04 18:44

jeg har fået det til at virke....
gik ind på cd´en og trykkede indstaller, hvorefter jeg kunne vælge at opgradere(den samme som at reparere vil jeg tro, da alle programmer og indstillinger ville være som før)
Jeg måtte dog indstallere en ny driver til grafik for at få løst det oprindelige problem, men nu virker det...

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 01-02-04 18:45

Tak for svaret Sunowich.