/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Messenger
Fra : Hemmingsen69
Vist : 402 gange
20 point
Dato : 31-01-04 12:30

Hey!

Når jeg nu har MSN åben.. så står det i min proceclinje.. kan man ik få den i 'traid' (kan ik huske hvad det hedder) men i den box ved uret.. og stadig have det åben? altså så man kan se sin kontaktliste..

Kommentar
Fra : lenacatrine

Dato : 31-01-04 12:52

Ikke såvidt jeg ved!!!!!!!

Accepteret svar
Fra : sion

Modtaget 30 point
Dato : 31-01-04 12:57

Det kan man ikke.

Messenger er altid i System Tray'et, men når vinduet er åbent, vil det også være i proceslinien. Ikke engang med Messenger Plus! kan det lade sig gøre. Plus! giver til gengæld en masse andre funktioenr, som du muligvis vil synes om. Det kan hentes herfra: http://www.msgplus.net/

Simon

Godkendelse af svar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 31-01-04 13:09

Tak for svaret sion.