/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
SLADDERSPALTEN
Fra : molokyle
Vist : 899 gange
105 point
Dato : 31-01-04 11:49

..ikke et spørgsmål

Dette handler om løse rygter, dameblade, snaksalighed, kærestesorger, mænd, kvinder, børn og andre uhyrligheder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-01-04 11:51

Er det rigtigt at Prins Henrik er bøsse, eller er han kun biseksuel???

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 11:55

Jeg vil begynde selv

Til rette vedkommende :

Det var IKKE mig. Det var Frk.Uro og de andre 3 !!!

Hun gik rundt i en alt for lille, lårkort (læs: hulkort) sort natkjole, uden trusser, med ballerne halvt ude og serverede morgenkaffe med Whiskey. Så er det sgu da klart at koncentrationen går af fløjten!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 11:56

ram2 -> Han har i hvert fald nylon'er på. Dét har jeg selv læst i Billedbladet! ...og så må det jo være rigtigt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 11:57

Stol ALDRIG på en Henrik

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-01-04 11:58

Molo.

Jag kan da godt forstå, at sån' en tegneserie kan aflede din opmærksomhed

Og så syns jeg du skulle koncentrere dig om Frk. Balleby's malerier - Det er sgu da mere interessant end Kandu

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 12:04

ram2 -> Det er ikke malerier. Det er levende billeder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 12:07

MED tilladelse fra indehaveren : http://members.fortunecity.com/molo4/uro_dk.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-01-04 12:09

>Molo.

Du godeste levende ....... Har hun orm???

Jeg er nødt til at pause - Jeg skal skrive 2 breve - Har en "Vaskos Gigantos" (Bøssearb æuvvv) og har telefonkonsultation senere på dagen ( lokal kærlighedslinje)
*SS*

CU - kom nu med noget saftigt sladder - eller find på noget - Underholdning behøver ikke være sand for at være morsom

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 12:10

ram2 -> Nu vasker hun tøj på den lokale Mønt-Charley, så jeg har fred i 10 min.

Tid til fordybelse = http://www.kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 12:12

ram2 -> Hils Uro på mønten

Ok. jeg finder på noget...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 12:17
Kommentar
Fra : dabj

Dato : 31-01-04 12:18

Det er simpelthen for meget---prins Henrik er IKKE bøsse, han er da en stor kanon
dabj

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 12:33

dabj -> Si'r han det?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 12:34

JEG har hørt at kandu.dk vil lave et nyt og bedre design her på boardet!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 31-01-04 12:40

Det er vist bare sladder

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 31-01-04 12:47

Har lige fået nedenstående stukket i hovedet af min hustru, så giv mig lige en ide til en grusom hævn.
dabj
---------------------------------------------------------------------------

Kvinder imellem.

Hvad skal der til, for at en mand slår toiletbrættet ned?
En kønsskifteoperation.

Hvorfor simulerer kvinder orgasme?
Fordi mænd simulerer forspil.

Hvordan får man en mand til at løfte sig fra lænestolen?
Læg fjernbetjeningen mellem hans fødder.

Hvorfor har Gud givet mænd større hjerner end hunde?
For at de ikke skal gnubbe sig op ad kvindernes ben.

Hvorfor blinker kvinder ikke under forspillet?
Der er ikke tid.

Hvad har du når du står med 2 kugler i hånden?
En mands fulde opmærksomhed.

Hvorfor kommer mænd ikke i overgangsalderen?
De sidder fast i puberteten.

Hvorfor får mænd ikke hæmorroider?
De er perfekte røvhuller.

Hvorfor har mænd så svært ved at holde øjenkontakt?
Bryster har ikke øjne.

Hvad sagde Gud, da han havde skabt manden?
Det kan jeg gøre bedre.

Hvorfor er der hul i penis?
Mande skal jo have ilt til hjernen.

Hvad kalder man det ufølsomme sted ved roden af penis?
Manden.

Hvad er ligheden mellem mænd og gulvfliser?
Hvis du lægger dem ned rigtigt første gang, kan du gå på dem resten af livet.

Hvad er ligheden mellem mænd og parkeringspladser?
Alle de gode er taget, de eneste der er tilbage er de handicappede.

Hvor mange mænd skal der bruges til at skrue en pære i?
Fem. Én der gør det og fire der skal høre ham prale af det.

Hvorfor har kvinder ikke mænds hjerner?
Fordi de ikke har en tissemand at have dem i.

Hvorfor køber en mand en elektrisk plæneklipper?
For at kunne finde tilbage til huset.

Hvorfor gnider kvinder sig i øjnene når de vågner?
Fordi de ikke har nosser, de kan klø sig i.
Hvorfor kan mænd lide BMW’er?
De kan stave til det.

Hvad kalder man en mand med en halv hjerne?
Begavet.

Hvad har mænd og sædceller til fælles?
Der er 1:1.000.000 chance for, at de udvikler sig til mennesker.

Hvad har mænd og ølflasker til fælles?
De er begge tomme fra halsen og opefter.

Hvorfor er det svært for kvinder at finde mænd der er følsomme, opmærksomme og ser godt ud?
Fordi disse mænd allerede har mandlige kærester.

Hvorfor vejer gifte kvinder mere end enlige?
Enlige kommer hjem, ser hvad der er i køleskabet og går i seng mens gifte kommer hjem, ser hvad der er i sengen og går i køleskabet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 12:54

Kender godt den slags kvinder : http://kandu.dk/dk/tip/6053

Så må man prøve at forstå, hvordan tingene hænger sammen : http://kandu.dk/dk/tip/5562

</VATPIK>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-04 13:09

Den der Kvinder imellem er skrevet af en mand under kvinde pseudonym bare for at glæde kvinderne som mænd jo gør.

Tror I mig ikke så lyt ved døren til kvindernes omklædningsrum eller list ubemærket ind på en større arbejdsplads med ene kvinder. Så ved I at det ikke er en kvinde der har skrevet det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 13:16

Er der noget JEG hader ..så er det diskriminering, racisme, ....negre, bøsser, KVINDER ..og børn !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 31-01-04 13:22

en grusom hævn... støvsug og køb blomster og hun vil undre sig resten af ugen, blive stresset, mistroisk og paranoid.. DET er da hævn!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 13:25

Som sagt tidligere : PAS PÅ med blomster

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 13:30

..ALT kan være forkert med blomster :

..så holder de kun én dag...

..eller farven er gal

..eller duften er ikke til at holde ud

..eller de er for gamle

..eller billige

..eller ...

Jeg har ikke den store tiltro til mænd's dømmekraft, hvad blomster anbelanger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 13:35

Støvsug du bare...

..men ikke lige nu

..ikke når jeg læser

..ikke om lørdagen

..ikke når naboen er hjemme

..ikke når jeg ser min serie på tv

..og :

Dét sku' du ha' gjort i sidste uge

..først nu?

..hvad vil du opnå?

..osv..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 31-01-04 13:36

Jeg køber min bloster selv! Igår købte jeg hvide tulipaner og hvide liljer.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 31-01-04 13:37

http://www.initiaweb.dk/Christinas%20verden/index.htm
Min hjemmeside, som min or har givet mig i fødselsdagsgave

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 31-01-04 13:38

or = mor...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 13:38

Summa sumarum : skingur; TRO PÅ DET !

Det ér prøvet her..

Da jeg var sammen med : JUNTA'en ..overkommandoen fra Nørrebro nogle år tilbage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 31-01-04 13:38

...der er en masse af de dyr du hader molo

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 31-01-04 13:39

øhhh...tro på hvad?????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 13:42

skingur

Det var da en dejlig side. 'Sitter' allerede i fortrukne ...ren nysgerrighed

Minder mig om; har du fundet en 'dame' til Gandalf ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 31-01-04 13:43

->skingur
støvsuge???? undskyld---men jeg er ikke særlig stiv i fremmedord
blomster----hmm--jeg bor i forvejen i en botanisk have

Mere BID tak!
dabj

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 31-01-04 13:45

Nej... men han har forelsket sig i en chinese crested (lille grim kinesisk hårløs hund med hår!!!) han er bare SÅ vild med den og jeg synes bare den er SÅ grim!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 13:45

Det var dette udsagn :

Citat
en grusom hævn... støvsug og køb blomster og hun vil undre sig resten af ugen, blive stresset, mistroisk og paranoid.. DET er da hævn!!!

Jeg tænkte på, mht. TRO PÅ DET !!!

Din hjemmeside er da en positiv overraskelse.

..ikke at den ikke (..med min hjælp ..selvfølgelig !) ..kunne ...tjae... hvad skal jeg sige?

</KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-01-04 13:53

Hold kæ... hvor I ævler - vi vil ha SLADDER - og ikke PLADDER.

Jeg tar på Helsemesse nu - Har fået en fribillet til 65 kr. den skal dælme udnyttes - Har fået den at en, hvis mor er "Kiromantiker" (en rigtig rigtig heks) så jeg skal lige ha' læst en str. 11½ og se hvad hun mener om min fremtid - (og fortid Uha uha)
Tror ikke en dyt på det, men la' os se....... eller rettere lad hende se

Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 31-01-04 13:53

Jeg vil så gerne have en gæstebog på min hjemmeside, men min mor kan ikke finde ud af det..
er det fordi min side er en del af hendes og ikke har sit eget hotel endnu?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 14:13

ram2 -> Se hvordan skingur råder folket :

Citat
Giv opvaskebørsten en tur i opvaskemaskinen en gang imellem.

..smart ik' ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 14:14

skingur Dét er et spørgsmål der kommer til at koste.. $$$$$$$$$$$...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 14:17

ram2 på helsemesse? Ja, ram2 ku' trænge...

Jeg dukker mig lige .....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 14:19

Skingur først skal du give os nogle oplysninger :

Tillader Host'en af din mor's side :

1.) SSI : enten ASP el. PHP ?
2.) Frontpage Extensions ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-01-04 14:25

Molo.

Lidt helse .... brugt med omtanke, skader vel ikke - Hun kan vel ikke se alting ... Gyyyys

Ja hun er så skide smart hende Skingur - Jeg køber da bare en ny hver 14 dag i Netto - de koster ganske vist en hel Femmer, men lidt ekstravagance kan man vel tillade sig

CU Later, når jeg er blevt læst (og påskrevet)

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 14:39

Ja.. det hedder det faktisk ram2

Frk.Uro si'r : På arbejdet (SFO) skriver vi PÅ et barn.

I socialforvaltningen skriver man PÅ en klient.

..så der skulle vel ikke være noget i vejen for; jeg skriver lidt PÅ dig? Jf. : påskrevet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 14:41

ram2 til "Kiromantiker" ....stakkels "Kiromantiker"

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 31-01-04 16:46

Jeg har lige læst at 95% af alle ulykker sker i hjemmet Molo burde måske ha' fortsat med at være hjemløs Bare så'n for en sikkerheds skyld.....

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-04 17:29

fridaflip ->

Jeg er og bliver u-lykkelig, men arbejder på at blive u-sårlig

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 105 point
Dato : 01-02-04 16:10

Daw igen.

Glemte lige at dette skulle på i denne tråd - Men det er ikke sån' når men har mange jern i ilden ¤#%&"/(&%¤#

Ja det var så den helsemesse – Hol da kæft….Det var en oplevelse - Jeg er dybt imponeret. Jeg anede ikke man kunne fejle så mange ting. ALT kunne man blive helbredt for – blot skulle man købe et lille 3 farvet lys, eller en giftig udseende olie, fint hakkede brasilianske træsko som the, sten i alle farver, ting til at sætte på panden, hovedet, hænderne, fødderne – Alle med en helt unik magnetisk kosmisk stråling, som kan fjerne alt fra fnat til 3.die grads forbrændinger.

Alle de handlende er udklædt i den for deres specialitet særlige eksotiske klædedragter. Fede Karen fra Valby, der kunne se din sjæl med nogle helt specielle 3000 år gl træpinde formedelst et symbolsk beløb på 200 kr. havde skruet sit str. 56 korpus ned i en lille fiks kinesisk str. 38 kimono – et betagende syn.

Jeg var tavs som en østers – var mellem os sagt skide bange for at blive kapret til et af deres forsøg. Min Håndlæsningsdame var Gud ske lov optaget, så jeg hilste bare på hende – Jeg turde simpelthen ikke.

På et tidspunkt var jeg under mit langsomme tilbagetog endt på første sal. Der stod jeg med øjnene indstillet på uendeligt og prøvede på ikke at virke synlig angst. Pludselig siger en stemme til mig – Vil du velsignes – Jeg vender mig skræmt til døde mod stemmen og ser en pæn dame i 50 års alderen. Hun smiler, og jeg tænkte det gør de sgu altid inden de går efter struben. Men hun mente hvad hun spurgte mig om. Jeg tænkte mig lidt om, inden jeg svarede – Ja fandme ja sagde jeg – Det er lige hvad jeg trænger til – en rigtig god gammeldags lørdags velsignelse.

Hun plantede mig i en behagelig stol og tilkaldte en ”velsigner” – Daw sagde han jeg hedder xxxx, hvad hedder du?? Jeg hedder Molo svarede jeg – synes ikke jeg ville bruge mit eget navn – vidste jo ikke rigtig hvordan denne velsignelse ville ende. Han lagde sin hånd på min skulder og sagde luk bare dine øjne og slap af. Er der noget du specielt gerne vil ha' jeg går i forbøn for… spurgte han – Jeg tænkte lidt inden jeg svarede… Hvordan ser det ud med at be' om en Mercedes spurgte jeg – Han kiggede en lille smule bebrejdende på mig, og sagde at det ikke liiiige var den slags ting han ”forbønnede” med. Nå … hvad fan.. skal jeg så be om… Jo nu har jeg det, jeg vil gerne være fri for alle de sygdomme man kan komme til at fejle iflg. denne messe. Den var han med på – Jeg fortsatte og spurgte om lidt held i kærlighed var noget han kunne tage med - Den var han osse helt med på. Det var, sagde han faktisk efter sygdom deres største forbønsartikel – den gik som varmt hvedebrød. Jeg tænkte, at selv om det var gratis, så ville jeg lige prøve om jeg osse kunne få flettet Kandu ind i det, og spurgte om det var for meget, hvis han lige tog Kandu med, så de kunne få deres lort op at stå. Han så lidt betænkelig ud – Han kunne jo ikke vide om Kandu er noget frækt eller farligt, men han accepterede det – Hi hi tænkte jeg …. Der fik han sgu sine forbønners største udfordring

Så startede han – Ajiii……. han begyndte med at tilkalde forstærkning – Hvad fanden har han gang i tænkte jeg, og da han 4 gang havde råbt på en eller anden han kaldte Jesus – blev jeg lidt nervøs – Så krævende synes jeg da ikke jeg havde været… Men det var ganske ufarligt, for der kom ingen.

Det stod på i 5-10 min, og jeg sad sgu og var ved at falde i søvn. Pludselig stoppede han og sagde - SÅ Molo…. Nu er du velsignet…... Kanon sagde jeg. – Har du det godt nu…. spurgte han – ja fint fint svarede jeg – Jeg er da ikke ringere end da jeg kom, så det er vel godt nok. Kan du føle noget spurgte han – Føle og føle svarede jeg – Jeg blev en kende nervøs – Var noget gået galt – Var jeg lam fra halsen og nedefter nu, og jeg begyndte lidt febrilsk at undersøge om jeg var mere handicappet end da jeg kom – men nej det hele fungerede som før – ikke godt, men heller ikke værre.

Kan du mærke varme.. spurgte han – det kunne jeg, men jeg havde osse alt mit vintertøj på i en messehal med 25 gr. hvilket jeg lige bemærkede til ham – For at sige det som det var – Han var ikke tilfreds med mig, men ski med det – Jeg fik siddet lidt ned.

Efter denne sindsoprivende oplevelse med kontakt til det hinsides ville jeg ha en kop kaffe – Men ak ak – Ingen smøger på en helsemesse, og stk. prisen for kaffe var i øvrigt 18 kr. for et papbæger med et let giftigt fluidum som han kaldte kaffe – frisk udsprøjtet af en multimaskine, der kunne alt fra at bage kransekage til at levere denne underlige væske.

Jeg skred – Hov venner og veninder – entreen er 65 kr. – Bare lige I ved det, hvis I vil velsignes, eller reddes på en eller anden måde – De kan ALT – Prøv dem…….

Ram… den nyvelsignede

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-04 17:01

Gud's fred og go' søndag ram2

Næste gang jeg skal på EDB / TEKNOLOGI MESSE mig her og der... så kalder jeg mig edderperkemmig RAM TOO

5. Generationsindvander fra Norge : Hængerøv, beridder og flanør af Gud'd Nåde (..med ret til at bære sabel og høj hat!)

Vidunderlig rammende beskrivelse af en søndag med børnene fra Mjølner-parken i Zoo

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-02-04 17:51

Ja, så gik Kandu.dk ned med et brag fra kl. 13.24 til kl.17.37, så jeg lodser lige en kommentar ind her, i et lønligt håb med dette, at holde skidtet oppe at køre; for 26 cyber-øre!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-02-04 17:56

>Molo

Jeg synes heller ikke ham "velsigneren" var særlig overbevisende - Eller osse vil "Vor Herre" skrup sk... Kandu et stykke

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-02-04 18:07

ram2 ->

Nåh.. men, ram2 : Har du nogen sin været på EDB-messe ???

Der vil man opleve den samme hyper tensitive fornemmelse i kroppen, når man ihærdigt prøver at undgå eksperternes øjenkontakt. De har lært på et eller andet rasende dyrt management kursus, hvordan man spotter en potentiel tilhører til deres teknokratiske fabuleren.

På en såden messe er der også et overflod af kulørte brochuer, neonfavede disketter, bolsjer og tyggummy struttende ud alle steder, indpakket i farvestrålende firma-logo'er og man skal endelig ikke spørge om man må ta' noget. Dette adstedkommer nemlig et lynsnart angreb fra de håbefulde promotorer. I løbet af få sekunder er man, af 2-3 slipseklædte sportsmænd, blevet nærmest skubbet ned i en ubekvemmelig plastefterligning af en stol og en kugle pen, med firmalogo selvfølgelig, bliver stukket en i hånden.

Så er man faktisk allerede på nippet til at skrive under på slutdokumentet om en ordre på 6 : 'NANOTECH X42' med livslang support til en meget favourabel pris (5.600.000 US$), selvom man ikke aner, hvad det talende jakkesæt snakker om.
Ikke en chance har man! Fuld knald på over-head projektoren : Produkttegninger ..der altid vender på hovedet eller er spejlvendte, tabeller ..som regel 7 kolonner og 12 rækker med intetsigende tal, flow-diagrammer ..uden flow, så den ivrige sælger bytter om på out-put og in-put, men hvad gør det når musikken spiller? Intet! For NANOTECH's X42 indeholder den nyeste teknologi og så det er lige meget hvordan den tilsluttes, den vil altid virke fejlfrit og tilfredsstillende!

Et godt råd, hvis man skulle ryge i sådan en fælde. Drik under ingen omstændigheder den serverede kaffe. Jeg ved ikke hvad de kommer i, men den smager absolut gyseligt og man kan hverken høre eller se i en uges tid bagefter.

Prøv det..!!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-02-04 18:31

>Molo

Egentlig tager jeg kun på disse hæslige steder, fordi "Pouls Pølser" plejer at være der -Han har sån' en dejlig hjortespegepølse *LOL* Og så er der lige Hedebogård krydderier - Gode og ekstremt billige... www.hedebogaard.dk...

Men denne gang blev jeg snydt - 0 pølse - 0 krydderier, men den sidste olie.... Uha, var lige op over

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-02-04 19:31

Jeg 'be'r' for dig ram2

Her et udpluk af, hvad jeg har tænkt mig at tage med i aftenbønnen :

Kære Gud (..eller hvem der nu har magten),
du som er på banen;
Giv os idag vort daglige kød
..og fri os fra det sunde!

Ca. 20 min. af samme skuffe må ku' gøre det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-02-04 22:39

I min aftenbøn indgår ALTID ønsket/håbet om, at INGEN kvinde på denne jord risikerer at blive udsat for manden i dette link
http://leech.dk/bubblegum.php/womansnightmare.jpg

Iøvrigt tyvstjålet fra Ram.....linket altså

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-02-04 22:45

>Frida.

"Manden" hmmmmm
Godt nok siges det, at det ikke er størrelsen det kommer an på, meeeeeen mon ikke alligevel... bare lidt???

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-02-04 22:51

Et godt messeråd - jeg har tillagt et pillefingerødelæggendelook, så når jeg spørger om hvad dyret kan vender de ryggen til..................og så piller jeg.
Emesen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-02-04 22:53

>Emesen.

Emesen altså..... sån en pæn mand fra Smørum, ved du nu hvad

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-02-04 22:59

Jeg er nødt til at indrømme..............udstilleres skræk..........det er mig.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-02-04 22:59

Jeg er ked af det drenge - men bliver en kvinde præsenteret for sån' lille bitte penis - er nedenstående udtalelser nok ikke helt ved siden af

1. jeg har røget joints der er tykker end den der.
2. nåååårh, hvor er den sød.
3. hmm, skal vi nøjes med at kæle?
4. ved du godt at man kan opereres for den slags?
5. få den til at danse for mig.
6. må jeg male en smiley på den?
7. wow, og dine fødder er ellers ret store.
8. det er ok, vi finder ud af det alligevel.
9. åhh nej, jeg fik pludselig hovedpine.
10. (fnis og peg)
11. må jeg være ærlig over for dig?
12. piver den hvis jeg klemmer den?
13. nå det er derfor du har den bil.
14. måske vokser den hvis vi vander den.
15. hvorfor straffer gud mig?
16. i det mindste vil det her være hurtigt overstået.
17. det er første gang jeg har set en, der ser sådan ud.
18. er den aldrig blevet brugt?
19. men den virker alligevel, ikke?
20. måske ser den beder ud i sollys.
21. skal vi ikke bare springe direkte til smøgerne?
22. øhhh, fryser du?
23. hvis du nu drikker mig rigtig fuld først, så vil jeg overveje det.
24. tryller du den snart frem?
25. hvad er det?
26. nå, men det er da godt, at du er god til så meget andet.
27. følger der en pumpe med?
28. nå det er derfor man bør dømme folk på deres personlighed.
29. hvor er den?
30. så er det godt jeg tog en ekstra med.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-02-04 23:25

Jammen Frida - hvis du serverer sådan en lang smøre - så er det klart, at folk falde i søvn midt i det hele.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-02-04 23:25

fridaflip -> Linket er lægere... korrekt! Man skal blot knibe lidt mere sammen! ..siger Frk.Uro

Med hvidløgsånde har man ingen chance ..fortsætter hun. (Et spørgsmål om mundhygiejne?)

Hvilket får mig (logisk nok!) til at tænke på :

Bor ånder i ånde-huller ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-02-04 23:26

lægere ??? ..sludder; længere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-02-04 23:27

Ånder bor i onde huler

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-02-04 23:31

Jamen falder han i søvn - så er alt jo godt

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-02-04 23:44

emesen -> Onde huler; bebor ånder

Nej..... dét er sgu for åndet!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-02-04 23:45

Bebosaånder selvfølgelig </MÅGEKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-02-04 23:46

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-02-04 23:53

</MÅGEKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-02-04 08:13

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-02-04 10:50

G'mor'n emesen -> Ja, så har jeg været ude at besigtige 'Domus Molo'

Dejlig lyst, praktisk og med et minimum af håndperker arbejde før den er indflytnings klar. Der er sgu et næsten nyt lyst væg til væg tæppe, så jeg slipper for gulv renovering. I stuen skal vægge og loft males hvidt og det er dét

Jeg har allerede tilmeldt mig stofa nettet, så om ikke så længe skal der debatteres fra den lyse morgen til laaangt ud på natten. Nu skal jeg 'bare' have skaffet mig noget nyt maskinel. Ved ikke rigtigt om jeg skal vælge Cray XP1 http://cray.com eller en Connection Machine : http://mission.base.com/tamiko/cm/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-02-04 11:43

Molo.

[citat]
Bor ånder i ånde-huller ?
[/code

Ja... og de laver dem med et næsebor

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-02-04 11:51

Nå der gik ged i paranteserne

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-02-04 11:58

Kommunen har ringet : Jeg skal møde 12.30 og skrive under på millionlånet

See you later...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-02-04 12:09

>Molo

Husk dem lige på et tilskud til PC-udstyr....

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-02-04 12:36

Den der tamiko ser ud til at være god som opstart.
Husk at lukke ned for varmeapparatet når du kører med tamiko'en
Emesen.
Gode råd om fliseopsætning kan du få af mig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-02-04 13:14

Så er der en check imorgen kl. 13.00 Stort kr. 38.964,00- til en blærbar m. trådløs internetforbindelse og hele molevitten

Så har jeg stadig intet hjem, men kan så til gengæld være irriterende påståelig alle døgnets 24 timer

Nogle vil sikkert mene at det er jeg i forvejen. Det behøver jeg ikke internetforbindelse til

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-02-04 16:31

Molo...................................hvad nu.................????????????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-02-04 17:08

Rolig nu..........................! emesen

På mandag regner jeg med at stå med NØGLEN til 'Domus Molo'

</PROFESSOR VRØVL>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-02-04 17:22

Go Kandu-humor.................
Har du så ingen comp
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-02-04 17:25

emesen -> Nope. Frk.uro, som snart dukker op og gi'r mig sandheden, har sat bremseklodser i overtagelsen af hendes comp. Hun har alligevel ikke råd til en anden. Nu må jeg så ud på det grå gede-marked og finde et eller andet lig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-02-04 17:28

Et komplet compaq-lig 266mhz er det noget. Gratis naturligvis.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-02-04 17:36

Jada

Bedre end ingenting, men slå lige koldt vand i skoene. Jeg prøver lige om ik' jeg kan støve en billig 1.2 - 1.8'er op somewhere. Jeg har $$$$$.- ekstra gemt væk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-02-04 17:38

Ok - du siger bare til

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-02-04 17:59

Jamen så siger jeg "TIL" - Har du andet godt i godteposen? - en printer eller måske bare lidt skumbananer

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-02-04 20:09

Skidt med de skumbananer for hold da op, hvor smager Finest Belgian Quality Chocolatier "Duced O" dog bare himmelsk

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-02-04 20:20

Spegepølse på Wasa knæk-brød på Øko Yougurt Kærgaarden. DEr til en fugtig og kold øl-bajer på dåse ..naturligvis !

</MOLOKYKELIKYYY...>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-02-04 20:32

Jepper - ølbajeren er jeg med på spegepølsen må du gerne få for dig sæl....

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-02-04 20:43

fridaflip ->

..og Uro er på kur

Sinilluaritsi...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-02-04 12:01

Så er jeg ved at trække i tøjet. Kl.13.00 skal der hentes mønt og betales andel. I morgen kl. 20.00 skal jeg så underskrive andelsbeviset og får udleveret nøgler.

Hvor bli'r det bare FEDT

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 04-02-04 16:00

Den signede ram2 med fryd vi ser...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-02-04 16:02

>Molo

.... af havet til os oprinde....

Tak

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-02-04 16:23

Meden I er her tjek lige : http://www.kurzweilai.net/

</MOLOKYLE>