/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Downloade Fra Nyhedsgrupper
Fra : gangster50
Vist : 429 gange
10 point
Dato : 30-01-04 21:51

hvordan downloader jeg nemmest billeder fra nyhedsgrupper?

Kommentar
Fra : gril

Dato : 30-01-04 22:02

hey spasser der er jo ik nogle som gider at hjælpe dig når du kun gider 3 point

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-01-04 22:13

Til Gril

Tja.....jeg vil nu hellere hjælpe én der giver 3 point, end én der kalder andre spasser så tror du ikke du kunne finde et mere passende sprogbrug herinde???

// Toupie

Kommentar
Fra : gril

Dato : 30-01-04 22:16

jo måske, men 3 point det er for lidt du får 20 bage ved at login en gang om dagen

Accepteret svar
Fra : swarn

Modtaget 10 point
Dato : 30-01-04 23:25

Til gril
Og du burde købe dig et nyt tastertur,det vil hjælpe dig langt her i verden????????????????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-01-04 23:40

Du kan bruge outlook express til nyhedsgrupper!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-04 01:23

Gril(kylling) så vidt jeg ka se på min side står der da 10 point oppe i hjørnet mvh sune

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 31-01-04 13:36

Jeg spurgte hvordan man nemmest downloader billeder fra nyhedsgrupper...

jeg ved godt at jeg skal bruge Outlook Express for at få nyhedsgrupper

og Gril gider du godt lade være med sådan noget... du kan da bare lade være med at svare...

tsk tsk tsk... tænk at mennesker opfører sig sådan nu om dage...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-01-04 18:27

Gider du ikke lige definere hvad du mener med nemmest? Kan du downloade billeder eller hvad?

Godkendelse af svar
Fra : gangster50

Dato : 29-08-04 17:28

lukker spørgsmålet .. du får point