/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Java spil til Nokia
Fra : invisible
Vist : 415 gange
150 point
Dato : 30-01-04 21:03

Jeg fandt for noget tid siden en hjemmeside, hvor jeg hentede mere end 200 java spil i én zip fil gratis.
Er der nogen som kender et link til en sådan hjemmeside.

Lad nu være med at sende links til alle de penge griske sider hvor det koste 15-30 kr. pr spil, jeg ved at de findes på nettet helt gratis.
Håber der er nogle der ligger inde med en super link........

Kommentar
Fra : MXEE

Dato : 01-02-04 12:52

Jeg ved ikke om det kan hjælpe man jeg fandt noget her http://www.chart.dk/list_websites.asp?mode=kategori&kategori_id=217

Held og lykke (yn)

Kommentar
Fra : themighty

Dato : 04-02-04 11:31

Hey 200 java spil i zip.. kan du ikke sende den til mig

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 08-02-04 12:48

Jow men problemet er at jeg vidst ikke lige fik gemt dem da formaterede min computer for noget tid siden

Hvis jeg skulle være så heldig at finde dem skal jeg nok lægge dem på min hjemmeside.
Men hvis nu der var en af jeg som kender til det link.

Accepteret svar
Fra : thulin

Modtaget 150 point
Dato : 08-02-04 20:23

Hej Invisible.

Jeg har fundet filen frem igen, den var blevet gemt. Der er 190 JAVA spil til Nokia 3510i 7210 7650 6310i 7250 3650 Filen fylder godt nok 54 MB
Det er nemmest at uploade spillene med Oxygen Phone ManagerII Jeg mailer dig også en version af den.

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 09-02-04 08:01

themighty jeg har også fundet en ZIP fil med 94 spil, som kun fylder 2.9 MB den kan jeg sagtens maile til dig. Det var ikke helt problem frit at maile 54 MB til INVISIBLE.

Godkendelse af svar
Fra : invisible

Dato : 09-02-04 10:07

Tak for svaret thulin.