/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Cabel til T610
Fra : HeavyC
Vist : 444 gange
60 point
Dato : 30-01-04 18:58

Hej jeg har en Sony Ericsson T610, det er en god telefon, men jeg må indrømme at jeg har nogle problemer med den.
Det ene af de problemer er: Jeg har fået sådan et smart cabel til den som man kan slutte til computeren, og der med dele filer.
Det er sikkert smart hvis det dog bare virkede, jeg kan simpelthen ikke få det cabel til at virke, når jeg vil sende filer til min mobil
siger den, at der ingen serie T610 er fundet. Jeg har installerede driverene, og de ting, men den vil bare ikke, og det er så irriterne !
Så er der det andet. Jeg vil gerne udnytte min mobil fuldt ud, men WAP tjeneste og mms tjeneste virker ikke, jeg har tjekket CBB som
er det teleselvskab jeg har, og gjort som der står i deres support, men det gider ikke. Er temmelig træt af de her problemer, håber i kan hjælpe mig.

Hilsen HeavyC, og på forhånd tak !

Kommentar
Fra : ziegler

Dato : 31-01-04 21:16

Jeg tror du skal skifte teleudbyder

Accepteret svar
Fra : loffe2002

Modtaget 60 point
Dato : 01-02-04 16:48

Jeg har selv CBB, med min T610 - og det virker!!!!
Kontakt deres kunde service angående, wap og mms. DEt gjorde jeg og de fik det til at virke med det samme!
Hvad angår cablet lyder det som en fabrik fejl. gå ned i butikken hvor du købte det og sig at du ikke kan få det til at virke! - ellers kan jeg kun varmt anbefale at købe en usb bluetooth dongle, det har jeg og det er skønt at slippe for alle de cabler!

Kommentar
Fra : HeavyC

Dato : 01-02-04 19:30

Jeg har fået kablet til at virke men tak for rådet, og så vil jeg da ringe til cbb og hører hvad jeg skal gøre....

Godkendelse af svar
Fra : HeavyC

Dato : 01-02-04 19:31

Tak for svaret loffe2002.