/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Akvariebaggrunde
Fra : HelleS
Vist : 2986 gange
66 point
Dato : 05-04-02 00:05

Hej
Er der en som har et forslag til akvariebaggrund? Jeg synes at de fotobaggrunde man kan købe er ret usmagelige...Jeg har så set en indvendig baggrund nede hos dyrhandleren. Den var sort/grøn, og jeg fik at vide at den skulle give en 3D-effekt. Er det vær at investere i sådan en, den var ret dyr???
MVH
HelleS

Accepteret svar
Fra : redtop

Modtaget 66 point
Dato : 05-04-02 04:54

jeg har ikke set den baggrund du snakker om. Jeg bruger selv et stykke sort pap og en masse høje planter i baggrunden. den sorte baggrund får fiskenes farver til at træde mere frem, så man rigtig kan se dem. det er det samme med grusset jo mørker det er, jo mere træder fisken frem og det er jo dem vi vil se ikke. du kan også bruge kork plader de er ikke så dyre du kan købe en pakke og så sæt dem bagved

redtop

Godkendelse af svar
Fra : HelleS

Dato : 06-04-02 22:21

Kommentar
Fra : Wheelie

Dato : 17-04-02 16:31

Hej Helle.
Nu ved jeg ikke hvor stort dit akvarie er, og hvor meget arb. du vil lægge i at ha´en flot baggrund. Men har du bare et minimum af finger- snilde, så kan du selv lave din egen baggrund. Det er let, billigt og ser skide godt ud. Hvis du er int. i at vide mere så "mail" lige, så skal jeg nok skrive hele processen op for dig!

Mvh Wheelie