/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Betaling med PAYPAL
Fra : draugen
Vist : 387 gange
300 point
Dato : 30-01-04 17:17

Nå har jeg betalt med paypal for varer i usa. Men problemet er at grænsen er på 750 dollar. For å komme over den grensen trenger man noe som heder
expanded number (4tal).Etter som jeg forstår skal disse komme frem på bankoversikten sammen med det trukte beløb.
Jeg kan ikke finde det, og heller ikke banken.
Er det nogle her i kongeriget som kan forklare mig noget om de 4 forsvundne tal???
Paypal virker fint, men det er denne hurdel som må overstiges.

Tak til alle.

Kommentar
Fra : Random

Dato : 30-01-04 17:23

Ja man kan ikke finde det på udskriften fra banken.

Prøv at skrive til deres Paypals support, så kan det godt være de godkender dig uden.
De var okay hurtige til at svare, da jeg skrev til dem.
Mvh
Random.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-04 17:23

DE fire tal må da være en PINKODE og skal da ikke fremkomme på kontoudtog.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-04 17:25

Jeg har måske misforstået spørgsmålet.

Kommentar
Fra : RyeJensen

Dato : 30-01-04 17:40

Refi - Paypal hæver en dollar på dit kreditkort og skriver et 4-cifret tal, som du skal meddele dem, så ved de at det er dig der er rette indehaver.

Draugen - jeg havde samme problem, men så kontaktede jeg deres support, og jeg skulle bare faxe en kopi af kortet og noget billedlegitimation, så var den i vinkel.

Mvh
Jensen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-04 17:44

OK forstået - Jeg bruger VISA som også har en kontrolkode.

Kommentar
Fra : RyeJensen

Dato : 30-01-04 17:53

Også jeg, men de mener åbenbart, at deres system er mere sikkert.

Kommentar
Fra : draugen

Dato : 30-01-04 18:08

Hej.
Nå mangler jeg fax nummer. Har skrevet til support om det men de skal have 3 dage på sig.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-01-04 18:09

Nu hvor spørgsmålet åbentbart er besvaret, så vil jeg tillade mig at holde lidt med RyeJensen, Paypal er et nyopstået system, og alle "nye" har problemer. Personligt benytter jeg også VISA.

Ris & Ros... se: http://www.wilsonweb.com/wct5/paypal_assess.htm

God weekend
Søren

Kommentar
Fra : draugen

Dato : 30-01-04 18:21

HEj alle.

Det er sådan at jeg også foretrækker visa, men det er mange i usa som er tilmeldt paypal og da er det nemmere at gå den vej. Har også handlet på ebay og der var det også nemmere den vej.Fikk jeg bestemme så var det visa.

Kommentar
Fra : RyeJensen

Dato : 30-01-04 18:26

Jeg har brugt paypal flere gange, og det har virkert upåklageligt for mig. De har endda skaffet mig mine penge tilbage engang jeg blev snydt.

Hurtlen er at få verificeret sit kreditkort.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-02-04 13:19

Jeg syntes lige I bør læse dette indslag http://www.kandu.dk/dk/tip/6522
Hygge... og go' weekend
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-04 18:12

Hvad med at lukke dit spørgsmål (ditto slukke lyset på toilettet, når du er færdig)?
http://www.kandu.dk/dk/faq.asp

Kommentar
Fra : PeterLeon

Dato : 12-02-04 19:50

Jeg har også kun haft positiv erfaring med PayPal. Det fungere rigtig godt og man slipper for de høje gebyrer som bankerne inkl. WesternUnion opkræver.

Her er det fax-nr. du skal benytte - husk at taste 00 før numret 1-402-537-5750 - og her er den info PayPal giver angående "Expanded Use Enrollment":

Please fax the required documents to 1-402-537-5750 (Note: This is a U.S. fax number):

1. A cover page stating: Attention-Global Account Expanded Use
Enrollment Process. On the cover page, include your name and the email
address registered to your account so we can identify the account

2. A copy of a government issued photo identification listing your
name

3. A copy of the credit/debit card statement that shows at least the
last 4-digits of the card, your name and your street address that
matches the address registered in your PayPal account

4. A copy of the front and back of the credit card

It may take up to 10 business days to review the information that you
have provided. We will contact you after we have reviewed your
documentation.

Mvh. Peter

Kommentar
Fra : MKirsbo

Dato : 26-02-04 11:20

ring til din bankrådgiver, så kan han ringe til pbs (betalings service i danmark) og få oplyst koden. Det gjorde jeg