/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
problemer med vedhæftede filer
Fra : allo
Vist : 424 gange
70 point
Dato : 30-01-04 16:22

Jeg kan pludselig ikke sende vedhæftede exe filer i outlook expres, det har aldrig været et problem før. Meddelelse:serverfejl 550 fejlnr.0x800ccc69 der står noget om usikre filer. jeg har ikke virus og jeg har ikke ændret på indstillingerne.Kan nogen hjælpe?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-04 16:29

Pak dem som Zip eller Rar så er problemet løst af sig selv.

Accepteret svar
Fra : Random

Modtaget 80 point
Dato : 30-01-04 17:28

Det er nok serveren du sender til, og ikke din outlook, der er blevet mere restriktiv med hvad du må sende gennem den i disse dage.. Tjek evt. med din udbyder.

Har du et andet mail-program, kan du evt. forsøge at sende med det, så kan du indsnævre problemet.

mvh random

Godkendelse af svar
Fra : allo

Dato : 30-01-04 17:36

Tak for svaret Random.

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 30-01-04 19:23

Jeg har tidl haft samme indlæg her, og fandt ud af at der efter en opdatering af sikerheds filer i XP samt office ikke længere er muligt med større vedhæftede filer, det drejer sig især om exe. com og bat filer, men de kan enten pakkes eller deles op i post programmet eller du kan også sende dem i MSN uden problem.
MVH
Niss