/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Avi i Quick Time uden billede (OSX-Imac)
Fra : Rikkeds
Vist : 312 gange
50 point
Dato : 30-01-04 13:28

Hej Alle,
Jeg har downloaded nogle Avi-filer ... men kan ikke se dem i Quick time. Quick Time afspiller kun lyden men der er ikke noget billede!!! Hva' gør jeg? (Jeg sidder på Mac OSX)

Håber nogen kan hjælpe!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-01-04 21:31

Avi er et vidt begreb i disse dage! Det er muligvis divx du har downloadet! Prøv at søge efter divx til Mac!

Kommentar
Fra : Rikkeds

Dato : 31-01-04 15:25

Jeg har downloaded DivX ... Men jeg ved ikke hvordan jeg bruger den/det? :(

Kan du hjælpe?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-01-04 18:12

Jeg kender desværre ingenting til Mac! Men der må da være en fil menu! Prøv med load file og så browse hen til hvor din avi fil ligger!

Kommentar
Fra : Rikkeds

Dato : 01-02-04 02:05

... Det har jeg allerede prøvet ... og det virkede ikke
... øv øv øv ................... Øv ........... Vrææææææl .... (hvad går der galt) Nu går jeg i seng, og prøver igen i morgen!

Godnat