/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
sunowits
Fra : ofa
Vist : 375 gange
500 point
Dato : 30-01-04 09:53

Er ikke klar over hvad du mener med niveu på netværks instillinger.hvad er og bruges det til .Jeg har da install nu i fl år ,og aldrig stødt på nødvendigheden af at skulle ændre noget.Er det bare et smart special
ord som hj pc brugere ikke har en fis brug for.Hvis du gider at svare,er der hjælp til en græsslåmaskine

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 30-01-04 09:59

Kan vi andre ikke blive indviet i, hvad der foregår her

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 30-01-04 10:03

Spgm er da selvfølgelig åbent for alle!!! Men SU::::: er kommet med den kommentar ofte og ville gerne vide lidt mere
Men du er måske også i kandu patruljen????

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 510 point
Dato : 30-01-04 10:17

Hejsa det er der hvor du vælger om der må være feks noget med vold eller sex på en side og ups det hedder jo internetsinstillinger sorry *SS* Mvh Sune

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 30-01-04 10:21

ofa>hvilken patrulje?

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 30-01-04 10:23

Det vil sige,at man af vanvare på sin pc skal ind i filter og hakke kandu el andet af.Nu kommer jeg til at tegne en næse

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-04 10:23

Jeg vil nu helre ha en håndmixer med forgyldte dejkroge *ss*Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : ofa

Dato : 30-01-04 10:23

Tak for svaret Sunowich.