/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Log ind på kandu
Fra : nilsg
Vist : 491 gange
200 point
Dato : 30-01-04 09:25

fra PCèn på mit arbejde kan jeg logge ind på kandu.
Fra min bærbare derhjemme, kan jeg få kandu`s hjemmeside frem - men ikke logge ind. Hvorfor ?
Compaq presario-- ME -- 56k mini modem.
/nilsg

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-04 09:29

Måske under dine netværksinstillinger hvilket niveu er den sat til ??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-04 10:37

Som du måske så i et andet spørgsmål er det ikke under netværk men internetindstillinger jeg mener at den måske er sat til ikke at modtage links med ordet vold eller sex? Måske, bare en ide Mvh Sune

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 30-01-04 10:58

Hej nilsg

Jeg er temmelig sikker på at det skyldes computeren der hjemme ikke accepterer cookies

Prøv at undersøge om der ikke er et sted (router, firewall, browser), hvor de bliver rejected.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 31-01-04 17:21

Tak for svar !
internetindstillinger og browser er synkroniseret med den computer jeg skriver fra nu (min kærestes).
Det har ikke hjulpet.
Firewall har jeg ikke.
Router har jeg vist nok ikke (hvad er det ? )
Ja - jeg er ikke en PC haj.
/nilsg

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 200 point
Dato : 31-01-04 19:27

Under Tools-> Internet options-> Privacy, skal settins stå på medium. Det er den skyder der kan skydes op og ned.
Kig under avanceret der skal ikke være checket af i override.... alt skal være uchecket.
Under websider knappen edit må der ikke stå noget i vinduet neden under.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-02-04 09:19

Hej igen

Kan du stadig ikke logge ind ?

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : nilsg

Dato : 03-02-04 19:20

Tak for svaret srhansen.
Det har taget sin tid - fordi jeg er på nettet her i rødovre - og min blærbare er i mørkhøj. .
/nilsg

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-02-04 20:22

Hehe, tak men fik du det til at virke

mvh srhansen

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 04-02-04 06:42

Ja det virker nu ; override = tilsidesætte ; med en ordbog , min kærestes og ikke mindst din hjælp, lykkedes det. /nilsg