/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Test af min hjemmeside. hvordan ?
Fra : Surf
Vist : 508 gange
40 point
Dato : 29-01-04 20:12

okay lad os nu sige at jeg har fået lave min egen hjemmeside. og nu vil jeg ha den teste inden jeg fået den udgivet på nette med egen domæne navn. men hvordan gør jeg det og hvordan fået jeg IIS til at sammearbejder med min hjemmeside. så jeg kan få den teste fuld ud

lad mig lige sige at det er frontpage 2002 jeg bruger

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 29-01-04 20:30

Læg den ud med andet navn end index.htm på din adresse og omdøb den når den virker.
mvh Benjamin
f.eks peter.htm

og anvend adressen direkte, det er jo kun dig der kender midlertidige navn.

www.navn.dk/peter.htm

Det er blot en mulighed.

mvh Benjamin

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-01-04 20:33

Alle standardfunktioner kan jo ses med IE, men hvis du tænker på de ting der skal være udgivet for at vises, besøgstæller, sharepoint og så videre så er du jo nødt til at oprette en server med FrontPage ext. og IIS, men er det ikke alt for besværligt.
Jeg har en hjemmeside, som nærmest er for min egen fornøjelse, men den bruger jeg når jeg vil teste ved at lave en undermappe hvor jeg så udgiver til. Undermappen laver jeg i FTP så den er klar og det virker fint. Ikke at jeg over hovedet vil anbefale firmaet, men B-One skal have 9 kr. /md for en plads med FP ext. godt nok har de kun FP 2000 ext., men der er da muligheder nok. Jeg anvender selv Wannafind som understøtter FP 2002 til 49 kr. /md +moms..

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 29-01-04 20:51

Jeg vil mene at hvi du har IIS op at køre skal du bare installer. "Front Page Server Extensions 2002"

det finder du på

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=5cc0a845-1884-4a16-a8cb-25d2f0815fa3&displaylang=da

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 29-01-04 23:16

Hvis du benytter et server-side script skal du ha installeret en server som kan styre det script.. f.eks. PHP..
du kan jo evt bruge en af de mange gratis webhoteller der er.... det gjorde jeg
mvh Brommi

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 29-01-04 23:36

hmmm

når jeg engang komme der til hvor jeg skal ha webhotel på vil jeg gerne bruge den her

http://www.wanafind.dk/produkter/webhotel.asp

men hvadfor et vil i forslog mig at bruge

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-01-04 23:44

Wannafind er stabilt, rimelig pris, god service (en sjældenhed), de fortæller når de piller hvilket er sjældent. Jeg har intet andet end lovord for det koncept og jeg har efterhånden en del sider kørende der.
Hold dig fra gratis og billig hvis du vil noget med det du laver.
Altså min mening
mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 30-01-04 00:48

kører selv 2 sites hos Wannafind. Ingen problemer overhovedet.

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 30-01-04 08:44

...Server så synes jeg du skulle prøve apache. hurtig og let at sætte op....og så funker det :D
men det er op til dig. Bare ændre nogle linjer så har du din server på pc'en og så kan du teste alt det du vil

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 30-01-04 11:56

Woooow

Om en månedet tid kan alle besøge min hjemmeside. som fået domæne navn boker.dk. men nu skal jeg lige sove ud og så begynde at lave min egen hjemmeside. og selvfølglig bliv det standart jeg fået bare lige 10 kr mere for den der frontpage ex eller hvad den nu hedder

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 30-01-04 17:47

Woooow igen kære folkes

Testen køre bare som den skal Wooow

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 12-11-06 09:32

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål