/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
købe musik over nettet?
Fra : alfa
Vist : 424 gange
50 point
Dato : 29-01-04 16:29

Jeg har kigget online på forskellige steder hvor jeg kan købe musikdvd'er, og faldt over www.amazon.com, men da det ligger i USA (tror jeg) et eller andet sted, ville jeg høre om nogen havde nogle gode/dårlige erfaringer med dem, før jeg bestiller derfra?

på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 29-01-04 17:13

Du kan da bare bruge den danske amazon. Har de ikke varerne og skal de sendes fra udlandet får du en totalpris på alt incl. post.
Iøvrigt behøver du ikke være nervøs ved at handle hos amazon. Det er et 100% reelt firma.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 29-01-04 17:43

Helt sikkert! Amazon er 100 reelt..

Men, hvorfor ikke prøve
www.cdwow.com

Som også er en side 110% i orden, har selv handlet der mange, mange gange.

En cd koster typisk 6.99£-7.99£ som svarer til 70-90 kr, og så er der FRI LEVERINGEN til Danmark, modsat Amazon!
Jeg kan virkelig anbefale cdwow!

MVH
Niels

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-01-04 18:39

Kun gode erfaringer med Amazon hér

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-01-04 18:54

Testede lige :

Ved en søgning på www.cdwow.com fandt jeg intet på søgning efter DVD med Ian Gillan

..på Amazon? http://www.amazon.com/exec/obidos/search-handle-url/index=dvd&field-keywords=Ian%20Gillan&search-type=ss&bq=1&store-name=dvd/ref=xs_ap_l_xgl74/103-3848363-3388664

Jeg ejer og har aldrig ejet noget med Ian Gillan. Jeg var bare nysgerrig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 29-01-04 19:04

Det er rigtigt, cdwow er mange gange mindre end Amazon, (som er en af verdens største shop-sider) men til gengæld er den billigere på de fleste cd'er og dvd'er.

Niels

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-01-04 20:45

Hejsa
Nu skal jeg jo være lidt lokal patriot (bor i Grenaa), så hvad med at kigge på http://www.rillen.dk/
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-01-04 20:46

NB: Molo... du kan sagtens finde noget med Ian Gillan på http://www.rillen.dk/

Kommentar
Fra : Loz

Dato : 29-01-04 22:09

Men brug aldrig CDON.com... Fyha.. enten afleverer de alt alt for sent.. (ikke fedt når man skal bruge dem som julegaver) ellers så afleverer de det forkerte og kræver penge for det.. Fuskere..! :|

Bare lige et lille indskud! ;)

Kommentar
Fra : steinn

Dato : 30-01-04 08:43

Hej hej...
Har du været inde på www.dvdoo.dk de har nogen musik dvd'er mener jeg, ellers tror jeg også www.cdskiven.dk har nogen...

Godkendelse af svar
Fra : alfa

Dato : 30-01-04 15:04

Tak for svaret refi. Og tak for alle de andre besvarelser of course :) Det gør det lidt sværere at give point ;) Men da refi kom først med det jeg faktisk manglede svar på, får han dem. Men jeg har også tænkt på at handle hos amazon nu, da jeg har fået indtrykket af at de er et stabilt firma, og de har mange musikdvd'er som man ikke kan få andre steder, men ville lige høre nogle erfaringer inden jeg handlede der.

Tak herfra.