/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tema fra Kvit eller dobbelt???
Fra : Brage
Vist : 3168 gange
50 point
Dato : 04-04-02 16:33

Det piner mig, at jeg ikke kender navnet på temasangen fra Kvit eller dobbelt. Er der nogen der kan hjælpe mig?

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 04-04-02 17:03

Hej Brage
Jeg fandt lige det her.
Har det gamle musiknummer "Popcorn" nogensinde været brugt som kendingsmelodi til Kvit eller Dobbelt?
Sangen Popcorn blev skrevet af Gershon Kingsley fra Hot Butter i 1969, dengang kaldte de sig The Popcorn Makers.

Sangen blev ganske rigtigt brugt til TV-quizzen Kvit eller Dobbelt, der bl.a. havde Otto Leisner som vært.
http://www.netprofessor.dk/artikler.asp?id=530
MVH Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-04-02 15:57

On Thu, 04 Apr 2002 14:32:52 GMT, "Brage" <Brage.news@kandu.dk> wrote:

>Det piner mig, at jeg ikke kender navnet på temasangen fra Kvit eller
>dobbelt. Er der nogen der kan hjælpe mig?1re
>grønlig,

Jeg mener bestemt at det hedder Popcorn og er lavet af nogle der
kaldte sig "Hot Butter"

mvh

Kommentar
Fra : Brage

Dato : 04-04-02 17:34

Tak for svarene! Det var Popcorn jeg ledte efter.

Mvh
Morten

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-04-02 20:15

"Aston Villadsen" <aston@villadsen.com> skrev i en meddelelse
news:3cac697d.16007948@news.inet.tele.dk...
> On Thu, 04 Apr 2002 14:32:52 GMT, "Brage" <Brage.news@kandu.dk> wrote:
>
> >Det piner mig, at jeg ikke kender navnet på temasangen fra Kvit eller
> >dobbelt. Er der nogen der kan hjælpe mig?1re
> >grønlig,
>
> Jeg mener bestemt at det hedder Popcorn og er lavet af nogle der
> kaldte sig "Hot Butter"

Det bekræfter jeg hermed!

Mvh Jacob

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-04-02 10:54

"[3320] Jacob" <jacob-x@dk2net.dk> wrote in message
news:VC1r8.6224$567.441017@news000.worldonline.dk...
>
> "Aston Villadsen" <aston@villadsen.com> skrev i en meddelelse
> news:3cac697d.16007948@news.inet.tele.dk...
> > On Thu, 04 Apr 2002 14:32:52 GMT, "Brage" <Brage.news@kandu.dk> wrote:
> >
> > >Det piner mig, at jeg ikke kender navnet på temasangen fra Kvit eller
> > >dobbelt. Er der nogen der kan hjælpe mig?1re
> > >grønlig,
> >
> > Jeg mener bestemt at det hedder Popcorn og er lavet af nogle der
> > kaldte sig "Hot Butter"
>
> Det bekræfter jeg hermed!

Det gør jeg også!
Vær så god, næste.
....det kunne godt gå hen og blive en lang tråd, detteher... :)

--
Mads Lund
http://www.madslund.dk/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-04-02 16:09

> > > >Det piner mig, at jeg ikke kender navnet på temasangen fra Kvit eller
> > > >dobbelt. Er der nogen der kan hjælpe mig?1re
> > > >grønlig,
> > >
> > > Jeg mener bestemt at det hedder Popcorn og er lavet af nogle der
> > > kaldte sig "Hot Butter"
> >
> > Det bekræfter jeg hermed!
>
> Det gør jeg også!
> Vær så god, næste.
> ...det kunne godt gå hen og blive en lang tråd, detteher... :)

Jeps - men jeg vil da også lige bekræfte at det ovenstående har skrevet er
korrekt

Mvh

John K

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-04-02 18:15

Hallo!

Gider I evt. stoppe "at bekræfte at dette er korrekt"-svarene. Jeg tror, at
manden har fået sit svar. Gør I ikke?

/christian p

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-04-02 18:28

"Christian Paulsen" <CP@comhjem.dk> wrote in message
news:3caddbf2$0$10878$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Hallo!
>
> Gider I evt. stoppe "at bekræfte at dette er korrekt"-svarene. Jeg tror,
at
> manden har fået sit svar. Gør I ikke?
>
> /christian p

Jeg kan bekræfte, at manden har fået sit svar.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-04-02 18:53

Jeg kan bekræ....AARRRGGHHHH!!!!!

/cp

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-04-02 20:25

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3cadbe2e$0$10912$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> > > > >Det piner mig, at jeg ikke kender navnet på temasangen fra Kvit eller
> > > > >dobbelt. Er der nogen der kan hjælpe mig?1re
> > > > >grønlig,
> > > >
> > > > Jeg mener bestemt at det hedder Popcorn og er lavet af nogle der
> > > > kaldte sig "Hot Butter"
> > >
> > > Det bekræfter jeg hermed!
> >
> > Det gør jeg også!
> > Vær så god, næste.
> > ...det kunne godt gå hen og blive en lang tråd, detteher... :)
>
> Jeps - men jeg vil da også lige bekræfte at det ovenstående har skrevet er
> korrekt
>
> Mvh
>
> John K
>
Det er sgu da en klassiker!! Jeg mener at selveste Jean Michel Jarre også har
lavet en indspilning af den - men jeg er ikke helt sikker... den er ihvertfald
blevet indspillet i mange forskellige versioner af mange forskellige
kunstnere...

og så lidt nørdet: var det ikke også en af de første rigtig kendte sange, der
blev lavet på en Moog??

__________
i.m.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-04-02 23:34

> Jeg kan bekræ....AARRRGGHHHH!!!!!

Jeg kan hermed bekræfte at Christian Paulsen er træt af at vi bekræfter

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-04-02 08:57

> Jeg kan hermed bekræfte at Christian Paulsen er træt af at vi bekræfter

*G*

Det er en bekræftelse der vil noget. Men kunne vi ikke bekræfte at vi har
bekræftet at Brage har fået bekræftet sit svar?

/christian p

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-04-02 13:45

"Christian Paulsen" <CP@comhjem.dk> skrev i en meddelelse
news:3caeaaa0$0$10889$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Det er en bekræftelse der vil noget. Men kunne vi ikke bekræfte at vi har
> bekræftet at Brage har fået bekræftet sit svar?

Det kan hermed bekræftes...!

God weekend,
Mvh Jacob.