/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Konvertering Outlook Express Til MS Outl~
Fra : MarcDuncan
Vist : 697 gange
200 point
Dato : 29-01-04 14:20

Hvordan gør man, så man kan modtage sine e-mails uden problemer i MS Outlook'en istedet for Outlook Express som jeg har været vant til og hvordan overfører man alle sine oplysninger fra Outlook Express til MS Outlook??

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 29-01-04 14:29

Overførsel: Normalt er det sådan at hvis man har valgt OE som sit Standardprogram, vil der poppe en boks op når man så åbner MS-O og spørge om dtte skal være det nye standardprogram. Hvis der svares ja til dette, starter der helt automatisk en overførsel fra OE til MS-O (og det samme gør sig også gældende hvis det var omvendt)
Samtidig bliver MS-O jo så det nye standardprogram til at modtage og sende mails.

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 29-01-04 14:29

Eksporter fra Outlook Express og Importer i Outlook er standardfunktioner -- Microsoft Exchange formatet vil nok være det optimale.... Men det afhænger lidt af hvilken version af OE og Outlook vi taler om...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : MarcDuncan

Dato : 29-01-04 14:52

hej catbody... en skrev absolut intet da jeg åbnede MS-O om hvorvidt jeg ville bruge den som standard... den kommer frem med en boks på skærmen som siger:

Brugernavnet eller adgangskoden er ikke gyldig. Serversvar; - ERR ( konto, "pop3.mail.dk", pop3-server: "pop3.mail.dk", fejlnr.: 0x800ccc92)

Jeg er ved at blive lidt modløs må jeg sige...

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 210 point
Dato : 29-01-04 15:31

Nu svarede du ikke på hvilken version af OE eller Outlook du har, så jeg forestiller mig at du har begge de nyeste i denne forklaring...

Outlook Express først:

Filer - Eksporter - Adressebog ---> her kan du eksportere din adressebog...

Filer - Eksporter - Meddelelser ---> sig OK til at eksportere til Microsoft Exchange formatet...

Outlook:

Filer - Importer - Importer indstillinger for Internet e-mail konto (især den du skal bruge for at få overført dine smtp- og pop-indstillinger )

Filer - Importer - Importer fra et andet program, og så kører det...

************************************************************************

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : MarcDuncan

Dato : 29-01-04 15:52

jeg kigger på lige på det H_blunck, men det forklare mig dog ikke hvordan MS-O skal virke med det samme standardmæssigt. hvis der står i en boks:

Brugernavnet eller adgangskoden er ikke gyldig. Serversvar; - ERR
(konto, "pop3.mail.dk", pop3-server: "pop3.mail.dk", fejlnr.: 0x800ccc92)

hver gang jeg trykker send/modtag

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 29-01-04 16:08

Hej Marc

Du er sikker på, at du har skrevet den korrekte modtagerserver og afsenderserver ?

Moltov

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 29-01-04 16:08

Hej Marc

Du er sikker på, at du har skrevet den korrekte modtagerserver og afsenderserver ?

Moltov

Kommentar
Fra : MarcDuncan

Dato : 29-01-04 17:37

... jeg er ikke sikker, nej... jeg ved faktisk heller ikke hvordan man tjekker det og laver det om, så det passer, meeen jeg tror sku bare at jeg køber en ny computer og får en fagmand til at installere den efter mine behov... vil gerne have en lydløs computer forstår du.

Ellers tak for hælpen

Godkendelse af svar
Fra : MarcDuncan

Dato : 29-01-04 17:38

Tak for svaret h_blunck.