/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Nardo....
Fra : Mr.Stock
Vist : 773 gange
50 point
Dato : 04-04-02 14:17

Dav...
jamen jeg har fået at vide at nardo udstødningen ikke passer godt på min sport cylinder, fordi den ikke yder nok... og hvis jeg skal ha den udstødning skal jeg ha racing udstødning... passer det????
hvis ja.. hvilken knækpotte kan du så foreslå????

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-04-02 13:37

Øhh.. Hvilken sports cylinder.. Protuna laver en der hedder sport er det
den?

Mvh Michael

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 04-04-02 19:03

TP trophy 70ccm

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-04-02 12:58

Hvis det er en Polini Kit3 cylinder du har på, så virker Nardo ganske godt
derpå. Har nemlig selv prøvet det. Men husk at du skal have nogle rimelig
lette ruller i, når du kører med Nardo.

Mads

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-04-02 13:38

Det kommer også an på hvilken scooter det er.

Hvis det er en Jog yder kit 3 8,5Hk
Hvis det er en Gilera yder Kit 3 eller 3+ 7,7Hk eller 11,4Hk

Met et 3+ kit vil det yde kanont. Men med et Kit 3 vil jeg nok holde mig til
et andet rør med mindre du har en stor karburator på.

Mvh Michael

"Mads Jensen" <mads.g@home1.gvdnet.dk> wrote in message
news:3cad917d$0$202$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> Hvis det er en Polini Kit3 cylinder du har på, så virker Nardo ganske godt
> derpå. Har nemlig selv prøvet det. Men husk at du skal have nogle rimelig
> lette ruller i, når du kører med Nardo.
>
> Mads
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-04-02 13:44

"Michael Thomsen" <gichael@hunters.dk> skrev i en meddelelse
news:a8k5rf$osj$1@news.cybercity.dk...
> Det kommer også an på hvilken scooter det er.
Ja det har du ret i.. Piaggio kører med knap så mange rpm's som fx Yamaha !

>
> Hvis det er en Jog yder kit 3 8,5Hk
> Hvis det er en Gilera yder Kit 3 eller 3+ 7,7Hk eller 11,4Hk

Nu er 3+ jo heller ikke det samme som kit 3. Der er STOR forskel !
>
> Met et 3+ kit vil det yde kanont. Men med et Kit 3 vil jeg nok holde mig
til
> et andet rør med mindre du har en stor karburator på.

Jeg ville nok vælge en nardo fordi den er så billig som den er. Den vil
fungere just fine !

>
> Mvh Michael

/Thomas

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 05-04-02 17:33

en sonic med tp trophy 70ccm!!!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-04-02 09:36

"Michael Thomsen" <gichael@hunters.dk> skrev i en meddelelse
news:a8k5rf$osj$1@news.cybercity.dk...
> Det kommer også an på hvilken scooter det er.
>
> Hvis det er en Jog yder kit 3 8,5Hk
Jeg vil gerne se en jog med så mange heste og kun sport!!!!
Piaggio motoren har en længere slaglængde og derfor mere sejtræk dvs lidt
flere hypper. Også derfor en sfx har mange hypper fra starten af. Den har
meget lang slaglængde.

Men kan du finde en graf til mig så vil jeg da blive glad :)

> Hvis det er en Gilera yder Kit 3 eller 3+ 7,7Hk eller 11,4Hk
Igen meget præcise tal. Hvor har du dem fra ???

LaLLe
www.stalkerzone.dk

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 08-04-02 12:00

en sonic med tp trophy 70ccm og tp variomaticsæt.. KAN DEN TÅLE EN NARDO UDSTØDNING.... Tp powered er den go...?? hva gir den???

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-04-02 16:05

> > Hvis det er en Jog yder kit 3 8,5Hk
> Jeg vil gerne se en jog med så mange heste og kun sport!!!!

Øhh?
Joggen kan som lovlig måske lige spytte 2hk ud på feltet, så 3,8hk med Sport
cylinder skulle nu slet ikke være noget problem.

--

- RpR
Moped Gallery.com - The World's biggest!
http://www.mopedgallery.com
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-04-02 22:10

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
news:3cb1b18d$0$97281$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > Hvis det er en Jog yder kit 3 8,5Hk
> > Jeg vil gerne se en jog med så mange heste og kun sport!!!!
>
> Øhh?
> Joggen kan som lovlig måske lige spytte 2hk ud på feltet, så 3,8hk med
Sport

Øhh?
Nu skriver han ...kit 3 _mellemrum_ 8,5Hk..."

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - MC wannabie
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-04-02 23:51

> Øhh?
> Nu skriver han ...kit 3 _mellemrum_ 8,5Hk..."

Argh, må have været de vingummibamser....

--

- RpR
Moped Gallery.com - The World's biggest!
http://www.mopedgallery.com
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-04-02 13:43

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
news:3cb21edf$0$5286$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Øhh?
> > Nu skriver han ...kit 3 _mellemrum_ 8,5Hk..."
>
> Argh, må have været de vingummibamser....

Eller den vodka :P

LaLLe
www.stalkerzone.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-04-02 13:51

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
news:3cb21edf$0$5286$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Øhh?
> > Nu skriver han ...kit 3 _mellemrum_ 8,5Hk..."
>
> Argh, må have været de vingummibamser....

Ja sådan får jeg det oz når jeg ryger vingummibamser.. De er fandme stærke
*lol*

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - MC wannabie
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Accepteret svar
Fra : Doc_mv

Modtaget 50 point
Dato : 10-04-02 11:40

Hej Mr.stock

Jeg ville heæt klart vælge en TP-Nardo udstødning. den er en af de bedste udstødninger der er på markedet for tiden, og den kører for trinligt på alt.
dog skal du være opmærksom på dysningen i karburatoren, du skal ok ahve en lidt større en i, hvis du kører med nardo.
Den næset bonus der kommer med en nardo er lyden. der er for fed..
så køb en nardo det er noget der virker. det var også med en ganske almindelig Nardo udstødning at TP slog verdens-rekorden i hastighed for scootere i 80ccm klassen.
håber du kan bruge mit svar til noget..

vh stefan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-04-02 16:55

Meget nemt.. Prøv at se i Moto-lines katalog.. HK er selvfølgelig målt på
krumtappen, og ikke på baghjulet.

"Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> wrote in message
news:ISCs8.103$cr3.7741@news.get2net.dk...
>
> "RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
> news:3cb21edf$0$5286$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > Øhh?
> > > Nu skriver han ...kit 3 _mellemrum_ 8,5Hk..."
> >
> > Argh, må have været de vingummibamser....
>
> Ja sådan får jeg det oz når jeg ryger vingummibamser.. De er fandme stærke
> *lol*
>
> --
> Michael Frederiksen
> Honda SFX - MC wannabie
> ICQ: 121663556
> Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-04-02 09:06

"Michael Thomsen" <gichael@hunters.dk> skrev i en meddelelse
news:a9700v$bhe$1@news.cybercity.dk...
> Meget nemt.. Prøv at se i Moto-lines katalog.. HK er selvfølgelig målt på
> krumtappen, og ikke på baghjulet.

Øhmm hvad?? hva' f*nden har det at gøre med det jeg skriver??

er du flink at lærer lidt net etikette? at qoute?

lur på www.usenet.dk

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - MC wannabie
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P