/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Lejlighed i Taulov/Skærbæk?
Fra : Ljakobse
Vist : 2912 gange
100 point
Dato : 29-01-04 08:54

Er der nogen der kender nogen der har ledig lejlighed/hus til leje i Taulov/Skærbæk omegnen? Min 2 vær. Max husleje uden forbrug 3500 kr. Og det skal være tilladt med husdyr (2 neutraliserede indendørskatte der er 100% renlige).

Accepteret svar
Fra : 888

Modtaget 100 point
Dato : 29-01-04 13:58
Kommentar
Fra : Ljakobse

Dato : 29-01-04 14:14

Ja, men som du kan se er der ikke nogen i Taulov/Skærbæk. Og vi vil ikke ind i Fredericia eller Kolding.

Mvh Linda

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 29-01-04 14:20

Hej
Hvad med Donst ved Brandrupdram, lidt uden for kolding.

Halv Villa i to plan, ældre ombygget købmandsforretning.
Stor og lille stue i stue plan, og 2 værelser på 1. sal.
Tør Kælder, med Nye hvidevare.
til klar til straks indflytning ?
(hvis den stadig er ledig....)
mvh Benjamin
0909@oncable.dk

Kommentar
Fra : Ljakobse

Dato : 29-01-04 14:26

Hvad er prisen og størrelsen? Nu er det vel tilladt med 2 katte....
Hvordan kontakter jeg dem?

Mvh Linda

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 29-01-04 14:42

Hej
Her er et tlf. nr. 75 55 30 35
Udlejers navn er Hans Axel ???
Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Ljakobse

Dato : 29-01-04 14:45

Men du ved ikke hvor stort det er, hvad det koster eller om der må være katte? Jeg er blevet vant til at medmindre de siger det er tilladt, så vil de ikke ha det.

Mvh Linda

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 29-01-04 18:27

Hej

Prøv at tale med Hans Axel. Det er en meget stor lejlighed.
Jeg tror ikke der problemer med dyr.
Prisen kender jeg ikke, og jeg ved ikke om han ændre den fra den prise den forige lejer betalte. Men jeg formoder at den ligger omkring 3.000,- pr. måned.
Ring og tal med ham om at se den, det siger mere end 100 ord
Held og lykke
Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Ljakobse

Dato : 30-01-04 18:13

Jeg snakkede med ham idag. Den kostede 5100 kr. Og han havde ingen til 3500 kr hvor der må holdes husdyr der var ledige, men jeg skulle ringe igen om 14 dage, så kunne det være der var nogen.

Mvh Linda

Godkendelse af svar
Fra : Ljakobse

Dato : 19-02-04 13:37

Jeg fandt ikke en lejlighed gennem linket her. Men det var den der kom tættest på området hvor vi ledte. Fandt en lejlighed igennem nogen bekendte der kendte en tømrer med lejligheder.