/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Asp_Smart_upload
Fra : kvamse
Vist : 363 gange
50 point
Dato : 28-01-04 22:29

Hej !!

Jeg er begynder i asp og har kigget på asp smart upload og det virker sådan set fint. Dog ser jeg det sådan, at asp smartupload skal være installeret hos ens internet udbyder og jeg synes ikke jeg kan finde noget sted der både understøtter aspsmartupload og Access på engang. Eller er det mig der er blind jeg har kiggt på b-one og surftown og så vidt jeg kan se er der ingen af dem der understøtter det og endvidere så har jeg forstået det sådan at komponetet skal være installeret hos ens host eller er det total misforstået er det nok at man henviser til komponetet??

Tak for hjælpen???

Kommentar
Fra : l_otto

Dato : 18-03-04 13:59

det er helt rigtigt og derfor er det også tit bedst at bruge en upload uden komponent.... hvis alle skal kunne bruge den....