/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
GHOST 7.5 ?
Fra : food_life
Vist : 410 gange
50 point
Dato : 03-04-02 20:38

Hvor finder jeg en brugsanvisning til GHOST 7.5 ? Jeg forstår s'gu ikke det der simple program! Jeg kan kun se mit A drev?

Accepteret svar
Fra : shub

Modtaget 60 point
Dato : 03-04-02 20:57

Du kan bl.a. finde en manual på denne side

http://www.binaryresearch.net/symantecghost.html

Held og lykke

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-04-02 19:40

"food_life" <food_life.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:yXHq8.5958$567.396692@news000.worldonline.dk...

> Hvor finder jeg en brugsanvisning til GHOST 7.5 ? Jeg forstår s'gu ikke
> det der simple program! Jeg kan kun se mit A drev?g

Henvend dig til forhandleren manualen skal ligge i æsken.
Kører du med ntfs som filsystem?

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/
Ved svar fjern REMOVETHIS fra emailadressen.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 03-04-02 21:48

Disse 2 adresser har nogle vidunderlige letforståelige vejledninger i brugen af Ghost.

http://ghost.radified.com/

http://www.ping.be/satcp/ghostresq01.htm

m v h
Catbody

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-04-02 20:59

"food_life" <food_life.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:yXHq8.5958$567.396692@news000.worldonline.dk...
> Hvor finder jeg en brugsanvisning til GHOST 7.5 ? Jeg forstår s'gu ikke
> det der simple program! Jeg kan kun se mit A drev?g
>
Kan du ikke bruge det "program" der ligger i tutorials mappen ?
Der er også PDF filerne.
Det forklare da mange ting.
--
Med venlig hilsen
Pico

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-04-02 22:54

Hej!

Hvis du har formateret din hd som NTFS, kan den "personlige" version af
ghost (ghostPE.exe) ikke se den som destination til at gemme dine images.
Jeg havde selv det samme problem, da jeg installerede WinXP, og formaterede
mine 3 partitioner som NTFS. Da jeg konverterede mit E-drev til Fat32, kunne
ghost se drevet, men kaldte det for C ! Sjovt nok kan ghostPE godt
overskrive en NTFS partition med et image, men det har ikke "rettigheder"
til at gemme en imagefil på et NTFS drev. Dertil kræves ghost corporate
edition, som jeg desværre ikke har, men hvis der er nogen som ved hvor den
kan findes ...

Mvh kim Dahl

"Pico" <Pico@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3cab650a$0$58744$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "food_life" <food_life.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:yXHq8.5958$567.396692@news000.worldonline.dk...
> > Hvor finder jeg en brugsanvisning til GHOST 7.5 ? Jeg forstår s'gu ikke
> > det der simple program! Jeg kan kun se mit A drev?g
> >
> Kan du ikke bruge det "program" der ligger i tutorials mappen ?
> Der er også PDF filerne.
> Det forklare da mange ting.
> --
> Med venlig hilsen
> Pico
>