/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Billy Cook
Fra : Nordania
Vist : 808 gange
50 point
Dato : 28-01-04 17:10

Er deren / nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvor og hvornår i landet Billy Cook holder sine klarsyn

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-01-04 17:18

Han kommer bl.a. til København den kommende weekend
http://www.daninfo.dk/koebenhavn/foredrag_l.htm

mvh ans

Kommentar
Fra : Nordania

Dato : 28-01-04 17:20

Ja, det ved jeg men jeg bor ved Århus. Jeg kunne godt tænke mig at finde en form for kalender over dato og by han holder klarsyn, men kan ikke finde noget

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-01-04 17:22

Han kommer til Ålborg den 13.02.04, men der jo også et stykke vej
http://www.teosofi.dk/klarsyns-aftner.htm

Kommentar
Fra : Ji9

Dato : 03-02-04 01:38

hej
Program for Lysets Hus der ligger i Århus bag Salling
klik her: http://www.lysetshus.dk

Desværre kan jeg se at der vist er udsolgt. Men han var her også i 2003 og kommer sikkert igen?
Billy Cook

Klarsyn

UDSOLGT
Billy Cook er kendt fra "Åndernes magt", "Klarsyn" og "Troldmandsskolen" på TV.
Hans kontakt med åndeverdenen startede i barndommen og han har været ambassadør for spiritismen/den spirituelle verden i 20 år. Billy vil denne aften demonstrerer sin evne til at formidle kontakt mellem denne verden og den åndelige.
Billetbestilling til Bettina : 86742757, e-mail : lyset@oncable.dk
Venlig hilsen Ji9

Kommentar
Fra : annihjorth

Dato : 30-06-04 16:10

Du skal da også være meget velkommen hos mig
Hilsen Anni

Clairvoyant, metafysiker og forfatter, Anni Hjorth holder klarsynsaften 1. & 3. onsdag i hver måned kl. 19:00. Alle modtager klarsyn, så tilmelding er nødv. Stormgade 14E, 1470 KBH K. Tlf:3393 9844. Annihjorth@yahoo.dk. Pris: 100 Kr. Varighed: ca. 2½ time.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-06-04 16:20

Han kommer til Århus den 20.10.04

Klarsyn - Billy Cook

Sted: Lysets Hus, Posthussmøgen 11 C, Århus C
Dato: 20. Oktober 2004 kl. 19:30

- Unr. siddepladser.
- Pris: 100,- + gebyr 18,-
- Der kan ikke foretages reservationer.
- Kun direkte salg.
-
Billy Cook er kendt fra "Åndernes magt", "Klarsyn"
og "Troldmandsskolen" på TV. Hans kontakt med
åndeverden startede i barndommen og han har været
ambassadør for spiritismen/den spirituelle verden
i 20 år. Billy vil denne aften demonstrerer sin
evne til at formidle kontakt mellem denne verden
og den åndelige. Aftenen foregår på engelsk.

Adresse:
Lysets Hus
Posthussmøgen 11c
Århus C
8000 DK

Fra denne side
http://www.billetnet.dk/event.jhtml;jsessionid=G3QMB5DWSSF1CCQ22YRINRQKUYUCBAEF?event=418#

Hilsen ans

Kommentar
Fra : borkfelt

Dato : 20-07-04 14:25

Billy Cook kommer til århus den 20 okt, og er du intersseret, kan du få en privat seance med ham, det koster 700,00 kr for ca 2 timer, men så får du også meget at vide, jeg har selv prøvet det her i esbjerg, sidst han var her og jeg fik meget at vide, kontakt lysets hus de ved sikkert noget mere, hilsen Borkfelt, eigil.l@esenet .dk