/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Sara Freder ????
Fra : Gypige
Vist : 834 gange
100 point
Dato : 28-01-04 12:31

Hej,

Er der nogle der kender til Sara Freder ??? Hun er en franskmand der er astrolog. Hun bliver nemlig ved med at skrive til mig, for at få mig til at sende hende penge til at få lavet et horoskop m.m.

Hun kan nemlig skrive det på en sådan måde, at man virkelig føler, at det horoskop må man bare have, men det koster $ 39 .....

Jeg vil såmænd bare høre, om andre har fået samme "tilbud" og om I har prøvet det ???
før jeg måske selv prøver det.

Mange hilsener fra Gypige

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-01-04 13:00

Hej

Nej jeg kender hende ikke, men hvis du søger på hendes navn kommer der flere sider om hende. Her er hendes hjemmeside
http://www.sara-freder.com

Her er andre links, men der er flere end de to herunder:
http://www.flakmag.com/web/freehoro.html
http://www.sara-freder.com/fr/cc/html/presentation.asp

Håber du kan bruge det til noget

bentjuul

Kommentar
Fra : Gypige

Dato : 28-01-04 13:05

Hej igen,

Det jeg bare er i tvivl om er, om hun er god nok, eller det bare er Fup.

Mange hilsener fra Gypige

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-01-04 13:17

Hvis hun virkelig er så god behøver hun jo nok ikke skrive til folk så ville de nok selv opsøge hende Jeg tror det er en pengemaskine Men det er da nogle fine hjemmesider som enhver med lidt tække indefor området kunne fremstille*SS*Mvh Sune

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-01-04 13:23

Hej Gypige

Det er jo umuligt at sige uden at have prøvet hende eller man kender nogen der har.
Mit bedste råd er, søg på hendes navn og læs alt om hende, og er du fortsat i tvivl, så drop hende.

Der findes jo også mange dygtige astrologer i Danmark bl.a Christian Borup fra TV programmet den 6. sans, her er et link hvis du ikke er klar over hvem jeg mener.
http://sans.tv2.dk/vaerter_charlotte.php

bentjuul

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 28-01-04 13:26

Ehm hvorfor betaler 39$ nå du kan få lavet det gratis ifølge hendes hjemme side vil hun lave en gratis for dig

Kommentar
Fra : Gypige

Dato : 28-01-04 13:29

Hej igen,

Ja, men den er ikke så gratis som det virker, tro mig. Jeg troede også man kunne få det gratis først, men desto mere man kommer ind i det. Finder man ud af det koster penge, for at få "heldige datoer" og "dage" o.s.v. ..... det der er gratis, er kun at hun fortæller hvad man går glip af, hvis man ikke betaler til hende.

Mange hilsener fra Gypige

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-01-04 13:40

Drop det *ss* Mvh Sune

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 28-01-04 13:47

Jeg gik osse i fælden med at få det gratis..
Nu er min mail fyldt op med de samme.. Jeg sletter dem bare, evt blokerer dem..

\\-> Dennis

Kommentar
Fra : bigdane_dk

Dato : 28-01-04 16:58

Gypige,

Velkommen i klubben....

Jeg har efterhånden vænnet mig til at slette de mails fra hende.. på eet eller andet tidspunkt bliver hun vel træt af at sende.... eller rettere.. .på eet eller andet tidspunkt bliver de vel nødt til at rydde op i mail-robottens adressebog...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-01-04 17:33

Det handler kun om penge for Sara.
Drop hendes horoskop.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 29-01-04 07:38

På mig virker hendes breve truende. Hvis du ikke køber dette ellr hint, så........ Hvis du ikke køber ............., så forsvinder heldet ud af dine hænder. Der er lidt rigtigt, og meget forkert i at gøre det på den måde. Der er det rigtige, at hvis du gør noget, hvor du så forventer at du bliver heldig, SÅ BLIVER DU HELDIG. Hvis du intet gør, så er chancen for at der sker noget, minimal. Det hun lever højt på, er at når man handler på noget man tror på, går det i 9 ud af 10 gange i opfyldelse, og når det er ting der kan tolkes, så vil hun altid kunne forklare sig ud af ting der alligevel ikke går i opfyldelse.

For længe siden, så jeg en udsendelse om Sara Freder, og det jeg husker, er at hun vist ikke eksisterer eller lever længere, men at det er en eller anden organisation der står bag, og tjener penge på det.

Der er jo også alle hendes armuletter hun vil sælge, og i noget af det jeg har modtaget, er det noget af det hun vil have konverteret til guld/ tjene penge på.

2-300 kr. for et horoskop, er absolut ikke dyrt. du kan nemt komme af med 500 kr her hjemme. om det så er et ordentligt horoskop du kan bruge til noget, det ved jeg ikke. Jeg kan nemt forestille mig, at der står, at for at det kan gå i opfyldelse , skal du købe først denne armulet, og så en anden og tredje armulet, så du også føler at du er afhængi af hende og hendes råd, og at hendes organisation dermed og på den måde får magt over dig.

Horoskober er gode til at finde ud af hvornår der er "medvind på cykkelstierne", og hvornår du skal ind i en udviklingsproces. Det er symboler der kan og skal tolkes, og hvert symbol der indgår i horoskopet, kan bruges på mindst 2 forskellige måder. f.eks. kan neptun, fiskenes tegn og/eller 12.hus, få den ene til at eksperimentere med alkohol og/eller narko, en anden til at arbejde med kemikalier, en 3. bliver sømand, den 4. bliver kunstner, og andre blander flere af tingene, så du kan godt se der er vide fortolkningsmuligheder.

Mvh
A.C.Rosmon

Accepteret svar
Fra : tam

Modtaget 100 point
Dato : 06-02-04 09:10

Tjek dette link: http://www.oooarrr.cx:8888/forum/forum_topics.asp?FID=9

Jeg er ellers åben over for at der er mere mellem himmel og jord end vi mennesker kan forstå, men jeg hader når svindlere slår mønt på mennesker der mangler medgang, lykke eller penge i deres liv.

Kommentar
Fra : bigdane_dk

Dato : 05-07-04 12:51

Hejsa,

Dette spørgsmål har været åbent længe, og der har ikke været debat her siden 2004-02-06.

Var det ikke på tide at få lukket spørgsmålet??

Jeg fjerner fluebenet og følger derfor ikke med mere.

Husk.. dine points ER brugt. Du kan ikke få dem igen ved ikke at lukke spørgsmålet.

Mvh
Bent

Godkendelse af svar
Fra : Gypige

Dato : 17-02-06 08:44

Tak for svaret tam.