/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Status for sikkerhedskopiering ?
Fra : food_life
Vist : 511 gange
50 point
Dato : 03-04-02 19:31

Hvad betyder følgende fejlmeddelelse, og hvordan rettes den?

Status for sikkerhedskopiering
Handling: Sikkerhedskopiering
Aktiv destination for sikkerhedskopiering: Fil
Medienavn: "Dokumenter.bkf oprettet 03-04-2002 kl. 14:37"

Der blev returneret en fejl, mens der blev taget et øjebliksbillede af diskenheden: 80042306
Der returneres til ikke-øjebliksbilledetilstand for sikkerhedskopiering.
Sikkerhedskopiering af "C: "
Sikkerhedskopisæt nr. 1 på medie nr. 1
Beskrivelse af sikkerhedskopi: "Kopisæt oprettet d. 03-04-2002 kl. 14:37"
Medienavn: "Dokumenter.bkf oprettet 03-04-2002 kl. 14:37"

Sikkerhedskopieringstype: Normal

Accepteret svar
Fra : shub

Modtaget 60 point
Dato : 03-04-02 20:08

Nu skriver du ikke i hvilken version af windows du arbejder. Men meddelelsen tyder på, at det kunne være XP versionen du har. Denne version laver et øjebliksbillede af windows således, at hvis din maskine går ned, så vil den starte op i den sidst kendte indstilling der virker, altså det øjebliksbillede den tager. Ved andre versioner skal man selv gøre det.
Men til dit spørgsmål kan svaret være, at der var dele af programmer i C: der var i brug da den tog en "kopi" af c: og "Dokumenter". Derfor vender den tilbage med en "fejl". Hvis det er en manuel sikkerhedskopiering du laver, så prøv igen, ellers vent til næste gang den kopierer, så er det garanteret løst, medmindre selvfølgelig du arbejder med samme program som lavede fejlen.