/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
pop-up
Fra : carlo3
Vist : 484 gange
100 point
Dato : 28-01-04 12:09

Når jeg starter internet kommer der en pop-up, den starter nogle andre når jeg siger luk, det starter altid på samme måde. Hvordan får jeg det væk?????????????
Hilsen Carlo3

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 28-01-04 12:11

Slå tjenesten messenger : fra http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#messenger

Direkte klik til Shot the messenger : http://grc.com/stm/shootthemessenger.htm

hvis det ikke virker: Hent Spybot og Hijackthis her : www.arlet.dk/hjtanv.htm

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-01-04 12:30

Man kan også skrive msconfig i kør under start så kommer en side hvor der bla er et faneblad der står start på der kan du så fjerne fluebenet fra den og evt andre ting der starter med op og som måske er irriterende og sløver opstarten Mvh Sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-04 15:03

Du har sikkert installeret smileys eller andet af den slags, der fylder maskinen med spyware.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 28-01-04 15:21

Du kan også downloade Google's Toolbar. Den har elimineret ALLE de pop- ups jeg har haft på min maskine.
Skulle du være så uheldig, at have fået en spy- bot på maskinen, vil jeg foreslå ad- aware, som kan hentes her:
http://www.lavasoft.de/

Håber det hjælper dig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-04 15:34

Problemet med disse toolbars og smileys o.lign. er at de indeholder adware. Hvis man vil bruge dem må man leve med pop-ups eller som calista skriver, bruge en popup-stopper. Hvis du fjerner disse adwarefiler virker programmet ikke.
De er dog temmelig uskadelige.

Kommentar
Fra : carlo3

Dato : 28-01-04 16:43

det er noget ulærket porno så jeg tror ikke det er fra et program og det enste jeg af sådan noget er google toolbar. det er ikke altid med samme jeg åbner. nogle gange kommer det efter 5 min. men det er altid det samme der kommer
Hilsen Carlo3

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-04 16:54

Du har helt sikkert reddet dig en sygdom.
Kig ind på www.spywarefri.dk så slipper du af det.
eller hent dette lille program (ad-aware) http://www.freefiles.dk/modules/mydownloads/singlefile.php?lid=100

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 28-01-04 16:54

Eneste måde at få det væk på er at følge denne vejledning : www.arlet.dk/hjtanv.htm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-04 16:58

Nå ja eneste og eneste.........
men god er den da.

Kommentar
Fra : giraffenshale

Dato : 31-01-04 18:30

Google toolbar har kun en ting at sige til det, TA DEN.........fanme den bedste pop killer jeg har prøvet, og har prøvet mange efterhånden!

Kommentar
Fra : yoogi

Dato : 17-03-04 11:54

Du kunne også hent Avant browser, og bruge den i stedet for Explore, der er bla. indbygget popup blokker, og så er den op til 40 % hurtigere end microsofts versioner. du kan hente og læse meget mere om Avant Browseren på www.avantbrowser.com den er gratis, opdateres tit og har færre sikkerhedsproblemer end exploren.

Yoogi