/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hvor?
Fra : Mr.Stock
Vist : 387 gange
40 point
Dato : 03-04-02 16:03

Dav..
hvor kan jeg enten få krom fælge til min sonic eller får det lavet..??? laver en autolakerer det eller kan man selv gøre det?????

og hvor er det her : news:dk.binear.motor subj. "Top Performance Nardo Chrom"

jeg aner ik hvor det er....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-04-02 11:37

Hej

Jeg ved ikke hvor du kan få forkromet dine fælger, men jeg ved at du ikke
selv kan gøre det, da det kræver at du har adgang til en masse baser.

Mvh Michael

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message
news:7VDq8.7263$iY5.410959@news010.worldonline.dk...
> Dav..
> hvor kan jeg enten få krom fælge til min sonic eller får det lavet..???
> laver en autolakerer det eller kan man selv gøre det?????
>
> og hvor er det her : news:dk.binear.motor subj. "Top Performance
> Nardo Chrom"
>
> jeg aner ik hvor det er....
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : Doc_mv

Modtaget 40 point
Dato : 10-04-02 11:08

hej

med hensyn til dine fælge kan du snakke med dem her: www.mff.dk
de kan forchrome dine fælge eller kan henvise dig til nogen i din nærhed der kan..
du skal nok regne med at det er forholdsvist dyrt, men jeg ved det ikke helt.
håber du akn bruge mit svar..
Vh stefan